BIM JANUARI 2018
Hej tjejer,
Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad?
Nu peppar vi varandra!!
Hej tjejer,
Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad?
Nu peppar vi varandra!!
I den här takten lär man väl inte gå upp ett kilo till, "mensvärken" gör att jag får göra nummer två flera gånger fastän det inte är där det sitter. Hahaha. Har haft sån molvärk nu i tre dagar med ojämn intensitet... Och det kommer tidigare och tidigare på kvällen för varje dag. Alltså åh, tänk om man ändå är det! Vilken grej!
Åh grattis ni som plussat <3 jag har BIM 12/1 får vänta lääänge..
Hahaha surtrasa :'D Jag tycker att gardinerna i sovrummet luktar brandrök och kan knappt sova. Haha
Har läst nånstans att progresteron (som ökar när man blir gravid) kan göra att man antingen blir hård i magen eller lös ;) hoppas det är nåt :D jag är gasig som fan, haha..
Hahaha åh tänk om! Vi borde ju verkligen vara det, sett till symptomen. Hur tusan uppehåller man sig till söndag morgon då? Funkar lördag kväll tror ni?Hahaha det är jag med, och så svullen så bara mjukisbyxor eller träningstights sitter skönt. Tur ingen av mina släktingar har sagt nåt när jag stövlat in där med sportbehå och tights. Lite svårt med pokeransiktet och sådär ;)
Hej!
Hoppar gärna in här. Mina appar har angivit olika BIM. Började med NC förra månaden också så börjar komma till slutet på min första cykel. Jobbar dock väldigt oregelbundet så är osäker på att det verkligen visa "rätt". Vad jag har hört ska man tempa ungefär samma tid varje dag men det är inte möjligt för mig så har tempat så bra jag har kunnat.
Hade verkligen ägglossningsflytning 11-12 december, var verkligen som äggvita, så tror verkligen att jag hade min ägglossning då, trots att NC senare flyttade ägglossninigen till 18e december. OM NC har rätt är det helt kört den här månaden!
NC flyttade även min BIM från 26/12 till 1/1. Får se vad som stämmer. Tog ett graviditetstest den 26/12 som var negativt. Har haft rosa flytningar sedan 26/12 som har kommit och gått. Har inte hänt så mycket mer. Molvärk i magen sedan flera dagar tillbaka också. Vet inte vad det betyder? Min gissning är att mensen kommer dessvärre. Om jag inte fått någon mens på nyår ska jag testa då.
Det är femte försöket för första barnet.
Sant :D Men imorgon är bara ÄL +12... Hmmm...
Jag har två, så kanske jag kör ett imorgon ändå... Men tror det blir för tidigt ändå. Gah!
Åh tjejer help ! Testade positivt äl test den 26/12 har sedan 25e haft som kramper i magen som inte vill slutar sticker och hugger men ger sig aldrig. Magen är kaos och svullen till tusen. Så länge sedan jag hade ägglossning men vill inte minnas att det höll i sig så lång tid ? :(
Vad tråkigt att höra, hoppas det tar sig nästa gång!
NC fungerar bra för mig. Så länge man tempar ungefär samma tid och man lär sig hur kroppen fungerar. Tempen sjunker rejält vid ÄL samt innan mens. Om tempen håller sig hög vid mens finns en chans att man är gravid. Jag hade egentligen helt kunnat lita på NC men använder ÄL-stickor runt ÄL för att vara på den säkra sidan :)
Lycka till.