Ereya skrev 2017-12-29 13:47:18 följande:
Men ja verkligen haha!! Vilken cykeldag är du på?
Jag är på ÄL +11, BIM -4.
Jag är nog på BIM-5 :D men jag tyckte att äl var tidigare än vanligt så jag vet inte riktigt, blir inget test i år iallafall, vill inte bli besviken även fast jag har en känsla av att det har tagit sig den här gången, men vågar inte hoppas ändå.. brukar ha en cykel på max 25 dagar. Förra månaden var 24, månaden innan det 23, och 24 eller 25 innan det ;)
Lyckorus skrev 2017-12-29 13:47:48 följande:
Gjorde ett graviditetstest imorse med sticka från Graviditetskollen, ÄL +7. Var så negativt det kan vara, men vet också att jag är tidigt ute. Hade dock hoppats på att kunna se något väldigt, väldigt svagt. Har BIM 3/1. Har noll symptom och svamp därnere (eller vad det nu är, svider gör det) men vågar inte behandla för det står att gravida kvinnor inte ska ta Canesten... Tog dock 3 ggr innan jag insåg det, tvättade bort 4 gången.
Såhär ser dock min kurva ut i NC, så där ser det inte ut som att det är kört ännu åtminstone. Temperaturen är fortfarande förhållandevis hög så hoppas den stannar där. Vårt tredje försök och jag kämpar med att inte känna uppgivenhet redan nu.
Hur är status för er andra? Någon med BIM omkring samma datum som jag som har symptom? Jag har knappt symptom vid mens förutom att jag är gnällig och irriterad på sambon så förväntar mig egentligen inga nu heller, men NÅGOT vore ju skönt att se.
Testa med naturell yoghurt för din svamp. Fungerar lika bra det :)