• Liiiinda90

BIM JANUARI 2018

Hej!

Skulle någon vänlig själ vilja hjälpa mig att tyda ägglossningstest.

Detta är första gången jag testar ägglossningstest ????

• Liiiinda90
    Alltidvi skrev 2017-12-27 14:56:45 följande:

Dagens test är positivt så mys ti d idag o imorgon ÄL sker om ca 24-36 timmar :)

Önskar er lycka till <3

Åh tack så mycket <3

Då blir de massa mys idag och imorgon :)
  • Liiiinda90

Det här är så förvirrande med ägglossningstest!

Enligt appen jag anväder så ska jag ha ägglossning idag. Har en molande värk i tjejmagen och hade de även igår.

Vi hade mys

22/12

24/12

25/12

26/12

27/12

Och han fåt allt ställa upp idag igen ???? haha

Hoppas att det tar sig , för jag fattar inte alls med dom här testen när man ska mysa till

• Liiiinda90
    stragge skrev 2017-12-28 15:28:54 följande:

Såhär har mina ägglossningstest sett ut vet inte om jag har haft någon ägglossning än, slutade med mina minipiller och försöker leta rätt på när jag har ägglossning. Trodde att det var pågång den 26/12 men var svagt på kvällen igen.. någon hjälpsam människa? :D

Ser ju ut som att det borde vara positivt den 26/ iaf :) när är bim för dig ?
  • Liiiinda90
    stragge skrev 2017-12-28 17:55:08 följande:

Åh tror du det? :D hoppas ! Har inte haft någon vanlig blödning sedan jag slutade med minipiller men enligt app är bim 11/1, om jag får normal cykel direkt :)

Okej, vi får hålla tummarna . Jag hst enligt app bim 12/1 :)
  • Liiiinda90
    stragge skrev 2017-12-28 18:21:29 följande:

Då ligger vi ju ganska lika :D är det första försöket ? ägglossningstesten är så förvirrande så jag blir tokig, skönt att få någon annans ögon på dom också ibland då det känns som jag stirrat mig blind ;)

Ja det gör vi :D ja första försöket här. Första försökert för er också? Har en barn sedan innan som blir 5 i början av nästa år .

Ja det är första gången någonsin jag testar ägglossningstest :)
  • Liiiinda90
    stragge skrev 2017-12-28 19:17:06 följande:

Kul, hoppas vi kan följas åt och få ett pluss :D Första försöket och väntar ivrigt på att få första barnet :) Tar examen i januari så har längtat efter detta sedan kag började studera i stort sätt ! Haha.

Åh vad roligt :) håller tummarna att vi får vårat efterlängtade plus <3
Svar på tråden BIM JANUARI 2018