• Let it Rain

Följas åt till ett plus!

Jag har just påbörjat försöken när det gäller barn nummer 2 och tänker att vi är fler som vill följas åt i denna resa (så mycket roligare när man kan skriva av sig nånstans).

Jag har ännu ingen koll på hur min cykel ser ut eftersom jag bara har hunnit ha en mens sedan förra förlossningen (jag ammar ännu och det tog ett bra tag innan den kom tillbaka). Jag är också lite äldre (38), så är väldigt spänd inför hur fertiliteten ser ut i dagsläget.

Följs som sagt gärna åt i väntan på plusset.

• Svar på tråden Följas åt till ett plus!
  • ankmamma
    Klintttan skrev 2019-07-09 07:37:56 följande:

Är det två streck ? Eller är jag knäpp..

Jag ser två streck! :D
  • YaseminL

J

ankmamma skrev 2019-07-09 07:26:35 följande:

Fortfarande hög temp! Jag tog ett nytt test imorse och... ser ni vad jag ser? :O

det där är definitivt ett pluss!!!! GRATTIS?! ta ett digitalt så får du det svart på vitt så härligt!! Äl+3 för mig idag. Så pirrigt!!
  • ankmamma
    YaseminL skrev 2019-07-09 10:29:48 följande:

J

det där är definitivt ett pluss!!!! GRATTIS?! ta ett digitalt så får du det svart på vitt så härligt!! Äl+3 för mig idag. Så pirrigt!!

Jag hoppas du har rätt :D jag har ett digitalt hemma som jag tänkt ta imorgon bitti ;)
  • Let it Rain
    ankmamma skrev 2019-07-10 05:52:20 följande:

Nu hoppas jag att detta vill stanna!!! :D

Grattis!

Hat du några MF i bagaget sen tidigare?
  • ankmamma
    Let it Rain skrev 2019-07-10 08:07:04 följande:

Grattis!

Nej, bara varit gravid en gång tidigare och det är med dottern :) men jag kommer inte vara lugn förrän efter kub :)
  • ankmamma
    Let it Rain skrev 2019-07-10 08:07:04 följande:

Grattis!

Och tack föressten :D
  • Let it Rain
    ankmamma skrev 2019-07-10 08:46:27 följande:

Nej, bara varit gravid en gång tidigare och det är med dottern :) men jag kommer inte vara lugn förrän efter kub :)

Okej. Klart att det ska gå vägen. :) Lycka till!
Svar på tråden Följas åt till ett plus!