YaseminL skrev 2019-07-03 23:33:47 följande:
Såg precis ditt svar! Hur går det?! Tyvärr verkar det vara falskt alarm för oss. Fortfarande blinkande smiley på ältestet och ingen stegring på vanliga älstickor.. så besviken! Har sån mensvärk och även haft älflytningar men verkar inte vara någon ägglossning på g trots alla symtom + blinkande smiley. Brukade alltid ha 28 dagars cykel innan graviditeten med sonen och äl på samma dag varje cykel och även mensen men är nu på CD20 och ingen ägglossning i sikte. Vi började mysa så fort vi fick blinkande smiley vilket var för 7 dagar sen.. börjat tempa iförrigår men får nästan aldrig mellan 6-8 timmars sömn utan att vakna nån minut hit och dit så känns inte helt optimalt egentligen för mig att tempa. Håller tummarna för er!! Så avis på alla vars kroppar kommit igång av sig själva. Jag ammar fortfarande sonen dock inte helamning nu då han är 7 månader men ammar en del fortfarande så antar att det är boven i det hela. Blir ändå ca. 3 gånger Per dag samt under natten. Känns som att ägget väntar på att släppa men att hormonerna av amningen håller fast ägget.. ja du hör - är SÅ besviken på mon kropp. Men uppdatera mig gärna hur det går för er!! Nyfiken!!! Kram
Men va störande! Jag hade äl-flytningar i två veckor denna gång! och i söndags kom temphöjningen så jag har troligtvis äl i lördags på cykeldag 30-32, det är typ så lång hela min cykel brukar vara x)
Min temp är fortfarande hög och jag ska ta ett test på söndag eller måndag om inte mensen kommit än ;) är så nervös för vi fick till det så bra denna gång :D
Jag vaknar också en hel del på nätterna men det verkar funka bra att tempa ändå! Försöker bara att tempa ungefär samma tid varje morgon :)
Som du ser kan man ju tydligt se när temphöjningen kom :D