• Let it Rain

Följas åt till ett plus!

Jag har just påbörjat försöken när det gäller barn nummer 2 och tänker att vi är fler som vill följas åt i denna resa (så mycket roligare när man kan skriva av sig nånstans).

Jag har ännu ingen koll på hur min cykel ser ut eftersom jag bara har hunnit ha en mens sedan förra förlossningen (jag ammar ännu och det tog ett bra tag innan den kom tillbaka). Jag är också lite äldre (38), så är väldigt spänd inför hur fertiliteten ser ut i dagsläget.

Följs som sagt gärna åt i väntan på plusset.

• Svar på tråden Följas åt till ett plus!
  • YaseminL
    ankmamma skrev 2019-07-15 20:23:00 följande:

Nämen åh :( hur ser tempen ut då?

Inte tagit tempen på någon dag.. väntar och ser nu någon dag. Kanske köper hem ett testa tidigt men tror inte det!

blev gravid på första försöket med sonen så man tar för givet att det ska gå lika fort nu.. aldrig haft spottings och inte heller bruna strimlor. Det är som tjockare ägglossningsflytningar fast bruna. Men nu har det avtagit. Får se hur det ser ut imorgon bitti..

Hur mår du? <3 kram
  • VictoriaBerggren

Vad tror ni? Stirrar ihjäl mig. BIM-2
  • YaseminL
    ankmamma skrev 2019-07-15 20:23:00 följande:

Nämen åh :( hur ser tempen ut då?

ÅH JAG ÄR GRAVID! på första försöket igen.. trodde aldrig detta.. tack för att du hoppades <3

• ankmamma
    YaseminL skrev 2019-07-16 09:35:54 följande:

ÅH JAG ÄR GRAVID! på första försöket igen.. trodde aldrig detta.. tack för att du hoppades <3

Åååh grattis!! :D va glad jag blir!!!

Va kul att det tog sig för oss båda! :D

Jag har molvärk och är väldigt trött, och väldigt ont i svanken. Men annars mår jag bra ;)
  • YaseminL
    ankmamma skrev 2019-07-16 15:37:04 följande:
    Åååh grattis!! :D va glad jag blir!!!

Va kul att det tog sig för oss båda! :D

Jag har molvärk och är väldigt trött, och väldigt ont i svanken. Men annars mår jag bra ;)
    Hur går det?! tänker på dig ofta! Här går det bra. är i vecka 7 nu tror jag, ska till mvc den 31/7 och därefter boka ett ul för att se exakt vilken vecka jag är i Kram!!
  • ankmamma
    YaseminL skrev 2019-07-28 12:18:31 följande:

Hur går det?! tänker på dig ofta! Här går det bra. är i vecka 7 nu tror jag, ska till mvc den 31/7 och därefter boka ett ul för att se exakt vilken vecka jag är i Kram!!

Åh va skönt att det går bra för dig! :D

Det går bra här också tror jag :D Är trött och lite illamående ibland men än så länge mår jag mycket bättre än sist! :) Jag är också i v 7 (6+1 enligt NC och 6+5 enligt preglife) ;) Jag struntar i hälsosamtalet denna gång då det var mindre än ett år sedan jag var gravid med dottern. Ska på provtagning 6/8 samtidigt som dotterns 10-månaderskoll och första besöket hos BM 15/8. Hoppas få göra kub i sluter av augusti :D Men jag måste säga att tiden går sååå fort denna gång när man har en liten illbatting som härjar runt här hemma!
  • ankmamma
    Sweetheart2017 skrev 2019-07-28 22:53:20 följande:

Är detta positvt? Samma bild

Jag skulle tro att det är positivt! Visst är det RFSU? Jag har hört att de har mycket spök men det där känns lite för starkt för det tycker jag! :)

Vågar nästan säga grattis :D
  • Anonym (Planerar barn 2020)

Köpte clearblue idag som visade positivt så nu vågar man tro att man är gravid. Bara hoppas de stannar kvar denna gången.

Visade 1-2 veckor

• ankmamma
    Anonym (Planerar barn 2020) skrev 2019-07-29 13:53:51 följande:

Köpte clearblue idag som visade positivt så nu vågar man tro att man är gravid. Bara hoppas de stannar kvar denna gången.

Visade 1-2 veckor

Stort grattis! :D
Svar på tråden Följas åt till ett plus!