• Let it Rain

Följas åt till ett plus!

Jag har just påbörjat försöken när det gäller barn nummer 2 och tänker att vi är fler som vill följas åt i denna resa (så mycket roligare när man kan skriva av sig nånstans).

Jag har ännu ingen koll på hur min cykel ser ut eftersom jag bara har hunnit ha en mens sedan förra förlossningen (jag ammar ännu och det tog ett bra tag innan den kom tillbaka). Jag är också lite äldre (38), så är väldigt spänd inför hur fertiliteten ser ut i dagsläget.

Följs som sagt gärna åt i väntan på plusset.

• Svar på tråden Följas åt till ett plus!
  • joss1234
    Hejsvensan skrev 2019-08-09 14:05:35 följande:

Tack som frågar, fortfarande ingen mens och fortfarande knappt synligt på test.. måste konsentrera mig enormt för o tyda sträck.

Har idag börjat känna metallsmak i munne oxå vid 2 tillfällen.

Ska nog köpa testa tidigt test för dom är mer könsliga och då borde man se tydligare ifall de e positivt

Vet att man ska testa med morgon urin men om jag vill testa nu i eftermiddag/kväll hur länge ska jag hålla mig för att de ska bli säkert resultat?

Så mycjet tankar och är rädd att jag bara inbillar mig med graviditeten men det är något som säger mig att det är en liten bäbis i magen o de gör mig lugn. hoppas min magkänsla har rätt

Åh håller tummarna att det stämmer!!! Skriv gärna när du vet mer :)
  • Hejsvensan

Vaknade nu vid 7... av regnet kan inte somna om och får inte heller kissa för behöver vänta tills sambon e vaken för lovade att vi skulle ta nästa test tillsammans men de e bara bra! Ju starkare kiss desto bättre!

Kan uppdatera er om att jag tog ett till vanligt rfsu test igår kväll men mitt kiss var då väldigt svagt och fixk oxå ett svagt sträck väldigt svagt men ändå där när sambon kollade som inte ens vet hur de ska se ut

Idag ska jag ta mrd testa tidigt för o vara helt säker eftersom dom e så känsliga borde de visa tydligt plus eller inte!

Kan tilllägga att inte en skymt av mens än så länge!

Bim 8/8

Tack så mycket allihoppa som tror på mig!! Behöver verkligen de!!!

• Hejsvensan

Ingenting visade testet i morse.... testade med cb testa tidigt

Men fortfarande ingen mens

Känner mig helt tom

Hur stor chans är det att man är låghormonare?

Åh blev så ledsen att det inte visade någonting, visseligen var mitt kiss inte så stark idag heller ganska genomskinligt men tycker ändå de borde gett utslag och de va så att ja va gravid...

• Hejsvensan

Så ser de ut blev sur och gick iväg som sagt o kom tillvaka 10 min senare så ser ja svagt streck
  • saijda

Hej, länge sedan jag skrev här men behövde ta en paus från allt efter missfallet förra året.

Men IDAG plussade jag för första gången på ett år <3 är i chock och glädjetårar samtidigt som det är rädsla!

• YaseminL
    saijda skrev 2019-08-10 10:23:19 följande:

Hej, länge sedan jag skrev här men behövde ta en paus från allt efter missfallet förra året.

Men IDAG plussade jag för första gången på ett år <3 är i chock och glädjetårar samtidigt som det är rädsla!

Stort grattis!! Känner igen dig från när jag plussade med sonen. Är gravid med syskon nu i v 9 och skapat en grupp på Facebook med bf mars om du är intresserad en sluten grupp där vi som max kommer bli 100 medlemmar.
  • YaseminL
    ankmamma skrev 2019-08-04 17:03:20 följande:

Då får vi se var du hamnar vid ultraljudet då! :) Jag mår bättre men känner mig jättegravid ändå, sååå trött och kan knappt tömma dotterns blöjhink längre, har jätteömma bröst och svullen mage x)

Nej jag ska göra de vanliga proverna (sköldkörtel, blodvärde osv), kub-proverna tas nog senare skulle jag tro! :)

Jag är också jättenervös inför kub-ultraljudet men känner mig ändå lugnare denna grav än förra! :)

Jag är nog mer nervös nu än förra. Vill detta så gärna! Men inte många dagar kvar till UL nu

Jag och några till har en sluten grupp på fb för bf mars bebisar. Är du intresserad att joina? Skicka ett pm med Mail isåfall kram!
  • saijda
    YaseminL skrev 2019-08-10 11:16:56 följande:

Stort grattis!! Känner igen dig från när jag plussade med sonen. Är gravid med syskon nu i v 9 och skapat en grupp på Facebook med bf mars om du är intresserad en sluten grupp där vi som max kommer bli 100 medlemmar.

Nämen åh! Tack tack. Vad härligt att du är gravid igen <3

Jag har tyvärr inte Facebook men vi kan väl följas här?
  • YaseminL
    saijda skrev 2019-08-10 11:23:17 följande:

Nämen åh! Tack tack. Vad härligt att du är gravid igen <3

Jag har tyvärr inte Facebook men vi kan väl följas här?

Ja, det är helt underbart trots jobbigt med tröttheten och illamåendet nu i början men det brukar släppa runt v 13!

Ja såklart! Är inne här rätt ofta
Svar på tråden Följas åt till ett plus!