• Let it Rain

Följas åt till ett plus!

Jag har just påbörjat försöken när det gäller barn nummer 2 och tänker att vi är fler som vill följas åt i denna resa (så mycket roligare när man kan skriva av sig nånstans).

Jag har ännu ingen koll på hur min cykel ser ut eftersom jag bara har hunnit ha en mens sedan förra förlossningen (jag ammar ännu och det tog ett bra tag innan den kom tillbaka). Jag är också lite äldre (38), så är väldigt spänd inför hur fertiliteten ser ut i dagsläget.

Följs som sagt gärna åt i väntan på plusset.

• Svar på tråden Följas åt till ett plus!
  • Förstabarnet123

Grattis till plus Gottegrisen91! :D

Det ut som ett rosa sträck ViktoriaBerggren? Tror jag vågar säga grattis! :)

Så roligt för alla som plussar <3

• Gottegrisen91
    Förstabarnet123 skrev 2019-08-14 08:28:41 följande:

Grattis till plus Gottegrisen91! :D

Det ut som ett rosa sträck ViktoriaBerggren? Tror jag vågar säga grattis! :)

Så roligt för alla som plussar <3

Tack snälla du!! :D
  • ankmamma
    VictoriaBerggren skrev 2019-08-14 06:36:20 följande:

Tagit typ 6 stycken CLEARBLUE de senaste dagarna och alla har visst ?spöksträck?. Dock har PREDICTOR EARLY visat blankt.. tills idag!

Vad tror ni? Brukar PREDICTOT EARLY ge spöksträck? Sträcket ser mer rosa ut i verkligheten...

Jag skulle säga att det är positivt! :D men ta ett nytt test imorgon eller om ett par dagar för att vara på säkra sidan ;)
  • ankmamma
    YaseminL skrev 2019-08-13 21:02:01 följande:

Åh spännande! Enligt mina uträkningar går jag in i v 10 på fredag men ska som sagt på ul på torsdag för att fastställa vecka. Ja den är hemlig! Vi är endast 15 stycken än sålänge. Skicka ett pm med din Mail kopplat till din fb så bjuder jag in! Kram

Helt sjukt! Det är redan imorgon ju :D skickar dig PM!
  • Hejsvensan

Hej fina ni!

Uppdaterad att jag är nu på bim + 9 just nu...

Fortfarande ingen mens

Får ibland som mensvärk och är säker på att mensen kom men fortfarande ingenting...

Tog rfsu testa tidigit igår fredag men de va så blankt de kan bli

Suck!!

• Let it Rain
    Hejsvensan skrev 2019-08-17 09:53:08 följande:

Hej fina ni!

Uppdaterad att jag är nu på bim + 9 just nu...

Fortfarande ingen mens

Får ibland som mensvärk och är säker på att mensen kom men fortfarande ingenting...

Tog rfsu testa tidigit igår fredag men de va så blankt de kan bli

Suck!!

Så konstigt! Har du haft koll på när ÄL var? (Menar alltså om du testat med stickor.)

Själv är jag på BIM-1 och har jättestarka symptom. Alla tester är dock negativa vilket jag ändå litar på. Så det måste vara stark PMS vilket jag aldrig haft annars.
  • PelloBello

Igår fick jag som en brännande molvärk på kvällen.

Svårt att förklara, men som en tyngdkänsla, varm/brännande och lite kittlande.

Någon som varit med om samma?

Äl+8 igår.

• Hejsvensan
    Let it Rain skrev 2019-08-17 10:31:40 följande:

Så konstigt! Har du haft koll på när ÄL var? (Menar alltså om du testat med stickor.)

Själv är jag på BIM-1 och har jättestarka symptom. Alla tester är dock negativa vilket jag ändå litar på. Så det måste vara stark PMS vilket jag aldrig haft annars.

Nej såklart just denna äl kollade jag aldrig med stickor...

Men hade äl flytningar minns jag iallafall!

Det är verkligen som att jag har mensvärk till och från men mensen kommer aldrig

Hoppet finns dock kvar tills de att mensen kommet
Svar på tråden Följas åt till ett plus!