• Let it Rain

Följas åt till ett plus!

Jag har just påbörjat försöken när det gäller barn nummer 2 och tänker att vi är fler som vill följas åt i denna resa (så mycket roligare när man kan skriva av sig nånstans).

Jag har ännu ingen koll på hur min cykel ser ut eftersom jag bara har hunnit ha en mens sedan förra förlossningen (jag ammar ännu och det tog ett bra tag innan den kom tillbaka). Jag är också lite äldre (38), så är väldigt spänd inför hur fertiliteten ser ut i dagsläget.

Följs som sagt gärna åt i väntan på plusset.

• Svar på tråden Följas åt till ett plus!
  • silitasmulan1
    LD2018 skrev 2018-09-10 16:36:12 följande:

Det ser väldigt väldigt svagt ut. Testade också svagt idag, men ska våga mig på digitalt redan ikväll! Kan inte hålla mig. Håller tummarna för dig! <3

Jag testade igen. Visade likadant på de andra. Beställt cleareblue på apoteket nu. Så ska testa igen om några dagar. Har rfsu hemma. Men vill testa med ett till märke.
  • LD2018
    silitasmulan1 skrev 2018-09-10 19:59:36 följande:

Jag testade igen. Visade likadant på de andra. Beställt cleareblue på apoteket nu. Så ska testa igen om några dagar. Har rfsu hemma. Men vill testa med ett till märke.

Mitt resultat :D

• Ek90
    LD2018 skrev 2018-09-10 20:39:13 följande:

Grattiiiis!! :D
  • Trullis82

Orolig som jag är så gjorde jag ett test till bara för att jag hade ett. Inget som säger att allt är ok men känns ändå bättre

• LD2018
    Trullis82 skrev 2018-09-11 06:15:18 följande:

Orolig som jag är så gjorde jag ett test till bara för att jag hade ett. Inget som säger att allt är ok men känns ändå bättre

Håller tummarna för oss <3
  • Trullis82
    LD2018 skrev 2018-09-10 20:39:13 följande:

Gratttttis. Nu håller vi tummen att det går bra
  • silitasmulan1

Grattis!! Jag gjorde ett nytt idag. Syns knappt. Känns ännu svagare idag. Har inte fått min CB än. Haft molande värk i äggledarna hela dagen. Gravidtecken?

Någon som ser? Är jättesvagt.

• Onskanomfemman

Tog ett test igår kväll testnarkoman som man är. Bim om 7 dagar. (Blåa testet) rosa satte jag emot så man lättare ska se var man ska titta på det blå. Allvarligt är det bara jag som ser? Zoomar man/vänder på tel syns det rätt tydligt tycker jag?? *hoppas sååå* 12e försöket..:/

• LD2018
    Onskanomfemman skrev 2018-09-12 13:28:43 följande:

Tog ett test igår kväll testnarkoman som man är. Bim om 7 dagar. (Blåa testet) rosa satte jag emot så man lättare ska se var man ska titta på det blå. Allvarligt är det bara jag som ser? Zoomar man/vänder på tel syns det rätt tydligt tycker jag?? *hoppas sååå* 12e försöket..:/

Jag ser tyvärr inget, men det kan ju bero på att det du ser inte kommer fram.på en kamera bild...
  • Gylleneprinsessa

Jag testade negativt i morse. Har bim på söndag. Tiden går så långsamt när man väntar. Hade hoppats på något mer graviditetssymptom innan söndag.

Svar på tråden Följas åt till ett plus!