• Let it Rain

Följas åt till ett plus!

Jag har just påbörjat försöken när det gäller barn nummer 2 och tänker att vi är fler som vill följas åt i denna resa (så mycket roligare när man kan skriva av sig nånstans).

Jag har ännu ingen koll på hur min cykel ser ut eftersom jag bara har hunnit ha en mens sedan förra förlossningen (jag ammar ännu och det tog ett bra tag innan den kom tillbaka). Jag är också lite äldre (38), så är väldigt spänd inför hur fertiliteten ser ut i dagsläget.

Följs som sagt gärna åt i väntan på plusset.

• Svar på tråden Följas åt till ett plus!
  • Syskonlängtan2019
    sanfo1 skrev 2018-10-10 17:17:45 följande:

Hej,

Jag behöver eran hjälp och erfarenheter.

Så jobbigt just nu att inte veta något..

Idag är min mens 5 dagar sen (den här alltid kommit exakt samma dag som flo appen sagt) har haft mensvärk sen dagen innan förväntad mens men det kommer bara tjocka vita flytningar..

Iförrgår fick jag extremt ömma bröst, börjar få massa små finnar och tydligare blodådror på brösten.

Men negativa gravtest varje morgon..

Fattar ingenting och är så frustrerad..

Något som har vart med om samma? Är rädd att något är fel :(

Min mens är 8 dagar sen. Fått negativa gravtest och har NOLL symptom. Funderar på vart mensen tagit vägen.. men å andra sidan har jag haft en stor inre stress och en del ångest senaste veckorna och inte ätit så mycket under dessa veckor.. vet inte om det är det som påverkat mensen så att den hoppade över?
  • Migas

Tänkte uppdatera här eftersom jag var med i tråden i början av året då jag väntade på att få ett pluss.

Den 15 oktober så föddes Lillasyster, tre dagar innan beräknat datum

• Saima17
    Migas skrev 2018-11-09 13:15:15 följande:

Tänkte uppdatera här eftersom jag var med i tråden i början av året då jag väntade på att få ett pluss.

Åh grattis!! gick allt bra?! vi sitter här me 70 dagar till bf känns så overkligt. Ha börja fixa allt.. Ska börja packa BB väskan redan då ja haft mkt sammandragningar så vill va förberedd
  • Ek90

Åhh stort grattis! Så härligt :)

Var också med här i början men nu har jag bara 16 dagar till BF, otåååliiiig!!
  • ankmamma

Åh stort grattis!! :D Vi fick en dotter 21 september så jag är också i bebisbubblan just nu :D <3
  • TrueLove12

Vaknade med svullna händer och min temp har vart hög den senaste veckan haft 37,00 ungefär och innan 36,60 å ngt högre. Jag ska ha mens idag och förra månaden och månaden innan hade ja mensen 3 dagar tidigare med.

• saijda

Hej, Är på BIM+4/5 idag. Inte vågat ta test ännu. Har de senaste dagarna vaknat med halsbränna/illamående som dyker upp flera gånger under dagen med samt så drar det i höfterna. Förutom det så är jag extremt trött och humöret svänger.

Ska se om jag vågar ta ett test idag :0

Hur går det för er? :)

• ankmamma
    TrueLove12 skrev 2018-11-15 14:17:17 följande:

Vaknade med svullna händer och min temp har vart hög den senaste veckan haft 37,00 ungefär och innan 36,60 å ngt högre. Jag ska ha mens idag och förra månaden och månaden innan hade ja mensen 3 dagar tidigare med.

Åh har du tagit något test ännu? :)
  • ankmamma
    saijda skrev 2018-11-17 10:55:31 följande:

Hej, Är på BIM+4/5 idag. Inte vågat ta test ännu. Har de senaste dagarna vaknat med halsbränna/illamående som dyker upp flera gånger under dagen med samt så drar det i höfterna. Förutom det så är jag extremt trött och humöret svänger.

Ska se om jag vågar ta ett test idag :0

Hur går det för er? :)

Nu blev jag nyfiken!!! :D jag skulle ha testat för längesen ;) ta test!!! :D
Svar på tråden Följas åt till ett plus!