• Let it Rain

Följas åt till ett plus!

Jag har just påbörjat försöken när det gäller barn nummer 2 och tänker att vi är fler som vill följas åt i denna resa (så mycket roligare när man kan skriva av sig nånstans).

Jag har ännu ingen koll på hur min cykel ser ut eftersom jag bara har hunnit ha en mens sedan förra förlossningen (jag ammar ännu och det tog ett bra tag innan den kom tillbaka). Jag är också lite äldre (38), så är väldigt spänd inför hur fertiliteten ser ut i dagsläget.

Följs som sagt gärna åt i väntan på plusset.

• Svar på tråden Följas åt till ett plus!
  • ankmamma
    Saima17 skrev 2018-10-18 20:10:19 följande:

Okej ha just kommit hem efter 4h Ikea idag.. handla sååååå mkt.. haha..

ååh det är så mysigt att bebishandla :D
  • Saima17
    ankmamma skrev 2018-10-20 09:52:20 följande:

ååh det är så mysigt att bebishandla :D

Ja d e ju d.. Men såååå dyrt.. haha.. Ha börja tvätta allt ja köpt.. Men hur tidigt vågar man bädda sängen? :-P att den int blir för dammig..vill bädda nuuuu.. Men e ju 3 månader kvar.. haha
  • ankmamma
    Saima17 skrev 2018-10-21 10:28:22 följande:

Ja d e ju d.. Men såååå dyrt.. haha.. Ha börja tvätta allt ja köpt.. Men hur tidigt vågar man bädda sängen? :-P att den int blir för dammig..vill bädda nuuuu.. Men e ju 3 månader kvar.. haha

Haha ;) jag bäddade några veckor innan BF :) ville inte riskera dammet, men jag vet hur tarv man var ;)
  • ankmamma
    Saima17 skrev 2018-10-21 10:28:22 följande:

Haha ;) jag bäddade några veckor innan BF :) ville inte riskera dammet, men jag vet hur tarv man var ;)
  • Saima17
    ankmamma skrev 2018-10-24 18:10:11 följande:

Ja ja ha bara satt spjälsängsskydddet å madrass än. tror d får va så fram t typ början av januari
  • Anonym (?)

Hej. Inbillning eller vad? Jag skulle uppskatta om någon kunde hjälpa mig att tyda detta gravtest. Kram.

• Trullis82
    Anonym (?) skrev 2018-10-29 14:42:42 följande:

Hej. Inbillning eller vad? Jag skulle uppskatta om någon kunde hjälpa mig att tyda detta gravtest. Kram.

Konstigt, jag ser inget ?
  • Anonym (?)
    Trullis82 skrev 2018-10-30 09:51:51 följande:

Konstigt, jag ser inget ?

Okej! Tack ändå :)
  • LadyThunder
    sanfo1 skrev 2018-10-10 17:17:45 följande:

Hej,

Jag behöver eran hjälp och erfarenheter.

Så jobbigt just nu att inte veta något..

Idag är min mens 5 dagar sen (den här alltid kommit exakt samma dag som flo appen sagt) har haft mensvärk sen dagen innan förväntad mens men det kommer bara tjocka vita flytningar..

Iförrgår fick jag extremt ömma bröst, börjar få massa små finnar och tydligare blodådror på brösten.

Men negativa gravtest varje morgon..

Fattar ingenting och är så frustrerad..

Något som har vart med om samma? Är rädd att något är fel :(

Jag är i samma sits nu! Hur har det gått? Plussade du? ????
  • ankmamma
    saijda skrev 2018-10-10 07:46:17 följande:

Godmorgon, Verkar som mensen kom... med besked. Mitt i kvällsarbetet igår. Ringde min man direkt och bara grät. :( jag ska försöka att inte ge upp men det är så jobbigt just nu...

Vad tror ni om ägglossningstester och rosenrot? Vill ha mer exakt med ägglossning och cykeln blev extremt lång denna gång, mina cyklar är oregelbundna sedan missfallet.

Usch va jobbigt :(

Jag körde med ägglossningstester och Progesteronkräm vilket hjälpte mig! Sitter just nu och nattammar vår 6 veckor gamla dotter:)

Önskar dig stort lycka till!! Snart kommer plusset att landa hos dig också!! :) <3
Svar på tråden Följas åt till ett plus!