• Let it Rain

Följas åt till ett plus!

Jag har just påbörjat försöken när det gäller barn nummer 2 och tänker att vi är fler som vill följas åt i denna resa (så mycket roligare när man kan skriva av sig nånstans).

Jag har ännu ingen koll på hur min cykel ser ut eftersom jag bara har hunnit ha en mens sedan förra förlossningen (jag ammar ännu och det tog ett bra tag innan den kom tillbaka). Jag är också lite äldre (38), så är väldigt spänd inför hur fertiliteten ser ut i dagsläget.

Följs som sagt gärna åt i väntan på plusset.

• Svar på tråden Följas åt till ett plus!
  • Saima17
    Onskanomfemman skrev 2018-09-12 13:28:43 följande:

Tog ett test igår kväll testnarkoman som man är. Bim om 7 dagar. (Blåa testet) rosa satte jag emot så man lättare ska se var man ska titta på det blå. Allvarligt är det bara jag som ser? Zoomar man/vänder på tel syns det rätt tydligt tycker jag?? *hoppas sååå* 12e försöket..:/

Ja sku no ta d där som ett svagt + absolut. men ta ett digitalt för å va på säkra sidan
  • Saima17
    Onskanomfemman skrev 2018-09-12 13:28:43 följande:

Tog ett test igår kväll testnarkoman som man är. Bim om 7 dagar. (Blåa testet) rosa satte jag emot så man lättare ska se var man ska titta på det blå. Allvarligt är det bara jag som ser? Zoomar man/vänder på tel syns det rätt tydligt tycker jag?? *hoppas sååå* 12e försöket..:/

Ja sku no ta d där som ett svagt + absolut. men ta ett digitalt för å va på säkra sidan

[quote=79046766][quote-nick]Onskanomfemman skrev 2018-09-12 13:28:43 följande:[/quote-nick]

Alltså på d rosa testet. blåa ser ja tyvärr inget på.
  • Saima17

idag va vi på 3d ultra!! å ja e helt bland molnen. va så nervös så höll på att svimma fast ja låg på britsen. men d redde upp sj. fick se en underbart söt liten parcel. första gången sambon fick se. allt va tipp topp å fick bli framflyttad åxå. nytt bf blir 19/1. sambon fyller 15onde..så sku ju va bra present ;) å jo ja lyckades se tydligt vem som bor där.. min magkänsla ha haft så rätt hela tiden.. En fin lite herreman på nu 437g. å ja bara gråter när ja tänker på d. både ja å sambon e lyckligare än lyckligast.

• Anonym (Nina)
    Saima17 skrev 2018-09-14 17:13:19 följande:

idag va vi på 3d ultra!! å ja e helt bland molnen. va så nervös så höll på att svimma fast ja låg på britsen. men d redde upp sj. fick se en underbart söt liten parcel. första gången sambon fick se. allt va tipp topp å fick bli framflyttad åxå. nytt bf blir 19/1. sambon fyller 15onde..så sku ju va bra present ;) å jo ja lyckades se tydligt vem som bor där.. min magkänsla ha haft så rätt hela tiden.. En fin lite herreman på nu 437g. å ja bara gråter när ja tänker på d. både ja å sambon e lyckligare än lyckligast.

Grattis! Då har vi samma bf!
  • Saima17
    Anonym (Nina) skrev 2018-09-14 20:19:05 följande:

Grattis! Då har vi samma bf!

tack åh va spännande. vet du va ni får för nån? spännande å se hur d går för oss.
  • Anonym (Nina)
    Saima17 skrev 2018-09-15 10:43:04 följande:

tack åh va spännande. vet du va ni får för nån? spännande å se hur d går för oss.

Ja en pojke här med!
  • Let it Rain

Haha, vi har redan börjat fundera på en trea. Kanske får hoppa in i min egen tråd igen så småningom (inte aktuellt förrän om ca ett år isf). :D

• Saima17
    Anonym (Nina) skrev 2018-09-15 10:47:44 följande:

Ja en pojke här med!

ah va kul :) ha du mått bra lr dåligt? ja kände d på mj från början att d va en pojke

alla sa flicka då men ja höll på pojke å ja hadd rätt -
  • Enmsik

Någon som ser något?? Sen undrar jag om någon har erfarenhet av spökstreck på cb plus? Cb early vet jag att det ofta förekommer men har aldrig fått spök på cb plus.. någon?
  • MissJibs

Imorse testade jag me cb plus, vet ej på vilken dag jag e i min cykel egentligen men tror att jag e på bim-5. Testet va negativt så långt jag kunde se. 1 tim senare e ett tydligt streck där. Var inte länge sen som jag testade neg me just ett sånt test o d va verkligen blankt. D e fortfarande blankt.

Kan d testet jag tog på morgonen vara spökstreck eller kan d va så att jag faktisk e gravid?

Svar på tråden Följas åt till ett plus!