Saima17 skrev 2018-08-13 14:51:56 följande:
Ja d e helt otroligt va d går fort. hälften ha snart passerat för oss.. e I v 17 nu. redan i 5e mån d blev inget ultra senast men på onsda ska ja begära ett då d e läkarbesök, var bara hjärtljud sist.. Men dom va stadiga runt 150.. idag spydd ja faktiskt int. helt otroligt att slippa spy en dag. nu vet alla på nya jobbet å d känns jätte bra. imorron e d dags för sockerbelastning. e lite skraj för den men d ska no gå bra. Ja e ju super hungri på morron..Men ha jobba in all tid + lite till ja ska va borta imorron så behöver int stressa efteråt. utan hem å äta i lugn å ro :) å snart kommer sambon hem.. graviditeten ha fört oss samma på ett så oanat sätt så d e helt sjukt. Ja va kär förut.. Men alltså e så helt galet jävla upp över örona mer kär nu.. Ja trodd int ja kunna känna så här. vår är å rätt livlig lr envis visa d sj vid hjärtljuden.. h*n bara sparka mot dopplern.. å smet undan.. haha
d där me å kissa hela tiden känner ja igen.. min bm fråga mj om ja va säker att d va bara en för att magen e så stor redan :-O d e bara å vänta å se på onsda. hjälp om d e 2..haha.. ja ja längtar såååå efter att få ha bebis på utsidan.. d går int ens att förklara hur lycklig ja e just nu.. (å sååååå blödig.. lipar för allt.. hahaha)
Så underbart att vi fick våra plus :D skönt att det börjar ge sig med illamåendet! :) Jag gjorde också sockerbelastning. Va sjukt äckligt men gick ganska bra så fort jag hade fått i mig vätskan!
Härligt att ert förhållande blivit starkare av detta! Tycker min sambo har ett extremt bra tålamod nu när man orkar mindre och mindre på slutet. Är så glad att jag har honom :)
Haha vilken buse ;)
Tyckte också jag kissade mycket runt v17-20 men det är ingenting mot nu... så vänta du bara ;) haha!
Har också varit väldigt känslig hela graviditeten. Så fort jag råkat se något av en förlossning på tv nu så börjar jag gråta... känns så nära nu och är sjukt nervös ;)
Lycka till med allt så kommer jag in och uppdaterar er när bebis är ute :D