• Let it Rain

Följas åt till ett plus!

Jag har just påbörjat försöken när det gäller barn nummer 2 och tänker att vi är fler som vill följas åt i denna resa (så mycket roligare när man kan skriva av sig nånstans).

Jag har ännu ingen koll på hur min cykel ser ut eftersom jag bara har hunnit ha en mens sedan förra förlossningen (jag ammar ännu och det tog ett bra tag innan den kom tillbaka). Jag är också lite äldre (38), så är väldigt spänd inför hur fertiliteten ser ut i dagsläget.

Följs som sagt gärna åt i väntan på plusset.

• Svar på tråden Följas åt till ett plus!
  • Saima17
    ankmamma skrev 2018-07-28 09:04:25 följande:

Är nyfiken på hur det går för dig Saima17! :)

Själv går jag in i vecka 34 nu och jobbade min sista dag igår :D först har jag semester sedan är det förhoppningsvis bara två veckor kvar ;) längtar såå efter bebis nu!! :) är tungt med stor mage i värmen:)

jodå d går no bara bra.. gick int i v 15 igår.. dag 100 idag.. vart ha tiden tagit vägen? ja ha mått super dåligt.. spytt ca 30 ggr/dag i 7 veckor.. d börja ju lite försiktigt i v 4..men den i v 6-7 eskalera d.. Så nu e d bara mornarna som e riktit dåliga.. måst allti spy en gång före frukost.. sen går d bra. ska t bm på torsda å sen den 15.8 e d läkarbesök å ultra ja e sååå nyfiken. sambon hinner int me nu heller på ultra..men i september.. tror vi skippar att ta reda på vem som bor där inne. på onsda börjar ja mitt nya jobb.. Ska å bli så kul ha int berätta åt dom än men bådas familjer å vänner vet.. Men e dock lite hysh hysh här än innan jobbet får reda på. ja ha haft rätt jobbit I värmen redan nu så e int avundsjuk på dj å mina 2 höggravida kompisar.. hur går d annars för dj?
  • Anonym (~_~)

Hej

Nu har vi försökt sen förra året har inte blivit något ännu men har börjat tempa för ca 2 dagar sedan med babyplan termometer första gång jag ens testar denna metod

• Lycklig37

[quote=78958920][quote-nick]Lycklig37 skrev 2018-08-12 11:51:25 följande:[/quote-nick][/quote]

Här ägglossning idag . Oj två bilder råkade laddas ner.

Vi har försökt 6 gånger att bli gravida. Detta är första gången vi provar med ägglossning test.

• Anonym (?)

Hejsan. Tog gravtest nu i eftermiddag.

Undrar bara om någon kan försöka hjälpa mig att tyda gravtestet. Ha en bra dag allihopa. Kram.

• Anonym (Nina)
    Anonym (?) skrev 2018-08-12 13:31:14 följande:

Hejsan. Tog gravtest nu i eftermiddag.

Undrar bara om någon kan försöka hjälpa mig att tyda gravtestet. Ha en bra dag allihopa. Kram.

Jättesvårt att tyda, ser ut som att färgen smetat ut sig mycket.

Ta ett digitalt istället, de är mycket bättre!
  • Anonym (?)
    Anonym (Nina) skrev 2018-08-12 14:54:22 följande:

Jättesvårt att tyda, ser ut som att färgen smetat ut sig mycket.

Ta ett digitalt istället, de är mycket bättre!

Okej, tack för svar. Ska göra det ????
  • Anonym (?)
    Anonym (?) skrev 2018-08-12 15:14:32 följande:

Okej, tack för svar. Ska göra det ????

Oj, skulle bli en glad gubbe men blev istället frågetecken. Hehe
  • ankmamma
    Saima17 skrev 2018-07-28 21:31:13 följande:

jodå d går no bara bra.. gick int i v 15 igår.. dag 100 idag.. vart ha tiden tagit vägen? ja ha mått super dåligt.. spytt ca 30 ggr/dag i 7 veckor.. d börja ju lite försiktigt i v 4..men den i v 6-7 eskalera d.. Så nu e d bara mornarna som e riktit dåliga.. måst allti spy en gång före frukost.. sen går d bra. ska t bm på torsda å sen den 15.8 e d läkarbesök å ultra ja e sååå nyfiken. sambon hinner int me nu heller på ultra..men i september.. tror vi skippar att ta reda på vem som bor där inne. på onsda börjar ja mitt nya jobb.. Ska å bli så kul ha int berätta åt dom än men bådas familjer å vänner vet.. Men e dock lite hysh hysh här än innan jobbet får reda på. ja ha haft rätt jobbit I värmen redan nu så e int avundsjuk på dj å mina 2 höggravida kompisar.. hur går d annars för dj?

Hade helt missat att svara! Skönt att allt går bra! Så spännande :D jag mådde också riktigt dåligt i början.. men det gav med sig i V 25 och jag började må lite bättre, blev även lite piggare då! :) bara några dagar kvar till Ultraljud nu då för dig :D

jag går in i v 36 på tisdag.. helt sjukt va de går fort! ;) bebis kan komma vilken vecka som helst nu! har nu kontroller hos bm varannan vecka fram till bf och allt har sett bra ut hittills. Den är väldigt livlig därinne ;)

Det börjar bli tungt att andas, springer och kissar hela tiden och får lätt ont i ryggen så nu längtar jag massor tills bebis kommer ut ;)

lycka till på nya jobbet!
Svar på tråden Följas åt till ett plus!