Saima17 skrev 2018-07-28 21:31:13 följande:
jodå d går no bara bra.. gick int i v 15 igår.. dag 100 idag.. vart ha tiden tagit vägen? ja ha mått super dåligt.. spytt ca 30 ggr/dag i 7 veckor.. d börja ju lite försiktigt i v 4..men den i v 6-7 eskalera d.. Så nu e d bara mornarna som e riktit dåliga.. måst allti spy en gång före frukost.. sen går d bra. ska t bm på torsda å sen den 15.8 e d läkarbesök å ultra ja e sååå nyfiken. sambon hinner int me nu heller på ultra..men i september.. tror vi skippar att ta reda på vem som bor där inne. på onsda börjar ja mitt nya jobb.. Ska å bli så kul ha int berätta åt dom än men bådas familjer å vänner vet.. Men e dock lite hysh hysh här än innan jobbet får reda på. ja ha haft rätt jobbit I värmen redan nu så e int avundsjuk på dj å mina 2 höggravida kompisar.. hur går d annars för dj?
Hade helt missat att svara! Skönt att allt går bra! Så spännande :D jag mådde också riktigt dåligt i början.. men det gav med sig i V 25 och jag började må lite bättre, blev även lite piggare då! :) bara några dagar kvar till Ultraljud nu då för dig :D
jag går in i v 36 på tisdag.. helt sjukt va de går fort! ;) bebis kan komma vilken vecka som helst nu! har nu kontroller hos bm varannan vecka fram till bf och allt har sett bra ut hittills. Den är väldigt livlig därinne ;)
Det börjar bli tungt att andas, springer och kissar hela tiden och får lätt ont i ryggen så nu längtar jag massor tills bebis kommer ut ;)
lycka till på nya jobbet!