• Let it Rain

Följas åt till ett plus!

Jag har just påbörjat försöken när det gäller barn nummer 2 och tänker att vi är fler som vill följas åt i denna resa (så mycket roligare när man kan skriva av sig nånstans).

Jag har ännu ingen koll på hur min cykel ser ut eftersom jag bara har hunnit ha en mens sedan förra förlossningen (jag ammar ännu och det tog ett bra tag innan den kom tillbaka). Jag är också lite äldre (38), så är väldigt spänd inför hur fertiliteten ser ut i dagsläget.

Följs som sagt gärna åt i väntan på plusset.

• Svar på tråden Följas åt till ett plus!
  • Anonym (Anonym..)
    Onskanomfemman skrev 2018-06-17 17:06:42 följande:

Kommer med köpa en fertilitetsmonitor..

Bim om 5 dagar!

Men känner mig inte alls gravid mer så förväntar mig den inte efterlängtade pmsen.:/

Sen tar vi väl nya tag 9e försöket då..

hur länge ska man själv försöka innan man kan gå till sjukhuset och kolla upp allt?

Ett år ska man ha försökt själv innan man söker hjälp.
  • Esofe

Fått min första mens nu på första gången på över ett års tid, har aldrig varit så glad över mens som nu trots smärtan och illamåendet... Nu kan jag börja räkna dagar igen och hoppas på ett plus snart.

Blir nog en del mys på solsemestern den 25/6 och en vecka framöver ;)

• Enmsik

Jag har en liten undran.. enligt min app så ska jag ha haft ägglossning i onsdags. Idag fick jag ett stick långt in i slidan, typ livmodertappen. Inte så farligt men ändå så att jag ryckte till och sa "aj" av ren reflex. Sedan var det inget mer. Har det hänt någon annan och den varit gravid??

• Sisterofthesun
    Enmsik skrev 2018-06-17 20:24:40 följande:

Jag har en liten undran.. enligt min app så ska jag ha haft ägglossning i onsdags. Idag fick jag ett stick långt in i slidan, typ livmodertappen. Inte så farligt men ändå så att jag ryckte till och sa "aj" av ren reflex. Sedan var det inget mer. Har det hänt någon annan och den varit gravid??

Stick i livmodern har jag haft båda gångerna :)
  • Enmsik

Åh! Idag på äl+9 hade jag en brun flytning när jag gick på toa. Stor som en enkrona typ och kom ytterst lite på pappret. Få se hur det fortsätter. Hoppas! :)

Sisterofthesun skrev 2018-06-22 12:43:04 följande:

Stick i livmodern har jag haft båda gångerna :)

• Sobika
    Enmsik skrev 2018-06-22 15:02:27 följande:

Åh! Idag på äl+9 hade jag en brun flytning när jag gick på toa. Stor som en enkrona typ och kom ytterst lite på pappret. Få se hur det fortsätter. Hoppas! :)

Med sonen fick jag stickningar några gånger på eftermiddan, dagen efter fick jag nidblödning typ någon droppe. Sen plussa jag svaagt två dagar senare <3
  • Onskanomfemman

Bim + 1 och inga tecken på mens påväg. Förstår inte.. testen visa inget positivt iallafall heller. Aldrig har mensen min varit så här.:(

Svar på tråden Följas åt till ett plus!