• Let it Rain

Följas åt till ett plus!

Jag har just påbörjat försöken när det gäller barn nummer 2 och tänker att vi är fler som vill följas åt i denna resa (så mycket roligare när man kan skriva av sig nånstans).

Jag har ännu ingen koll på hur min cykel ser ut eftersom jag bara har hunnit ha en mens sedan förra förlossningen (jag ammar ännu och det tog ett bra tag innan den kom tillbaka). Jag är också lite äldre (38), så är väldigt spänd inför hur fertiliteten ser ut i dagsläget.

Följs som sagt gärna åt i väntan på plusset.

• Svar på tråden Följas åt till ett plus!
  • Anonym (Tror ni?)
    Onskanomfemman skrev 2018-06-14 09:56:02 följande:

Förstår inte varför Äl testen visar pos är 1 vecka sen jag hade det..:/

Ältest reagerar även på hgc :)
  • Sisterofthesun
    Anonym (Tror ni?) skrev 2018-06-14 15:54:38 följande:

Ältest reagerar även på hgc :)

Tänkte det också men borde inte graviditetstestet också visa positivt då? Känns ju märkligt om äl-testerna är känsligare? Håller tummarna :)
  • Sisterofthesun

Inte haft några ilningar alls idag :( kanske va ägglossningen jag kände då, fast att det skulle vara lite senare än jag beräknat. Jag har ju haft äl-flytningar för flera dagar sen :/ trist..

• nist

Bim -3 och tog ett test, negativt.

Blir så depp. Haft molvärk sen ägglossning typ.

Bara o vänta o se I guess...

• Sisterofthesun
    nist skrev 2018-06-14 17:29:47 följande:

Bim -3 och tog ett test, negativt.

Blir så depp. Haft molvärk sen ägglossning typ.

Bara o vänta o se I guess...

Ge inte upp hoppet, kan ju vara för tidigt :)
  • Sisterofthesun

Har sen igår haft mycket vita, krämiga flytningar. Jag vet att man kan ha dessa efter äl men kan inte minnas att jag haft såhär mycket förr. Kommer inte ihåg hur flytningarna va när jag väntade dottern direkt efter äl i alla fall. Minns att flytningarna va väldigt vattniga bara.

• nist
    Sisterofthesun skrev 2018-06-14 17:58:32 följande:

Ge inte upp hoppet, kan ju vara för tidigt :)

Tack för peppen hoppas på de bästa, BIM antingen imorgon eller söndag så kommer inte mensen så testar jag nog på måndag. Kram :)
Svar på tråden Följas åt till ett plus!