Fröken Rabarber skrev 2018-06-10 19:29:28 följande:
Hej, nu är det ju mycket info jag inte har, typ, hur lång brukar din cykel vara, kom ägglossning som beräknat, vad brukar din medeltemperatur ligga på m.m. men det är fullt normalt att få mens tio dagar efter ägglossning även om det är lite kort lutealfas. Och minns jag fel när jag säger att ägget fäster ett par dagar(ca 4) efter ägglossning? I mina öron så låter det som att du har plus att vänta. Jag hejar på dig! :)
Min cykel är väldigt oregelbunden sen jag sluta med ppiller i november -17, så jag vet aldrig hur den är.. Men ca 32-34 dagar skulle jag tro. Min ägglossning kom inte när jag trodde starkt att den skulle komma, utan först några dagar senare. Min temp brukar ligga på 37 ca.. ibland under det!
Igår tempa jag 37,5 och även idag var den 37,5 . Det var tidigt ägget kan fästa om det stämmer :D hehe. Jag tog ett gravtest imorse bara för att, men jag såg inget iaf. Men jag får se om mensen dyker upp eller inte :D Jag har 3 appar i telefonen och dom säger olika när mensen ska komma, så det bästa är nog bara att vänta (vilket är skitjobbigt) :P haha . Men nu har jag inga fler test hemma och har inte råd att köpa fler just nu, så det är bara att vänta.
Tack för att du svara mig :D