Jagvetdåinte skrev 2018-06-02 09:16:46 följande:
Vad skönt med någon som känner igen sig <3 Sjukt jobbigt. När det väl finns hjälpmedel, varför inte använda sig av det? Hos mig är längtan så stor att om han inte vill gå vidare kanske jag drar till Danmark å skaffar barn själv. Vilket skulle innebära en stor sorg då jag vill leva med honom. Men tror att jag skulle ångra mig om jag inte lyssnade på barnlängtan då det dinns ett så att säga bäst före datum vad gäller den chansen. Hur tänker du ang det? Vad vill du göra?
Hade jag varit några år yngre hade jag tagit det lugnt men är 30+ så jag är mest stressad av det syftet men det här med att fertilitet kan sjunka verkar inte bekymra min man. Visst ger vi det försök var månad men jag kan inte säga när mensen kommer att vi iaf gav allt vi kunde..
Men får liksom inte "prata bebisverkstad"
Jag har oxå funderat på Danmark och är du berädd att ha hand om ditt barn själv så varför inte? För min del har jag tänkt i dem banorna men jag vill nog ha hela paketet liksom. Men kanske som sista utväg
Alla har vi olika utgångsläge i förhållandet men något år till. Att inte ge allt för ens familjs skull har jag svårt att förstå. Han vill ha barn men kan inte ge hän..