Inlägg från: Sisterofthesun |Visa alla inlägg
  • Sisterofthesun

Följas åt till ett plus!

Hoppar gärna in här!

Missade mina 3 senaste ägglossningar då det blev fel i appen som jag gått efter, diffade på en hel vecka. Aldrig provat ägglossningstest.

Enligt appen ska jag ha ägglossning om 2 dagar. Hoppas verkligen på ett plus :)

• Sisterofthesun
    Sommaren12 skrev 2018-06-07 06:35:31 följande:

Grattis! :)Om du vill ha kontroll så skulle jag inte gå efter apparna. Jag har använt en app i över ett år nu som stöd för att veta ungefär när det är dags, för anteckningar och sånt. Jag tror det uträknade äl enl appen ALDRIG har stämt. Jag kör med ältester också. Men om ni inte är så noga och det får hända när det händer så räcker nog appen och att köra varannan-dag-metoden liksom, men förlita dig inte på en apps korrekthet.

Nä, jag antar att apparna är väldigt missvisande. Har mest använt dessa som riktlinje. Brukar i vanliga fall känna av ägglossnigen ganska tydligt. Får hoppas det tar sig denna gången, annars blir det äl-tester framöver :)
  • Sisterofthesun

Misstänkt ägglossning nu, haft sex varannan dag i fyra dagar nu. Sjukt spänd och jobbig väntan inför Bim nu. Hoppas så att det tar sig!

• Sisterofthesun

Bara två dagar efter ägglossning idag och har haft molande värk vid livmodern, även ilningar och känslan av "drag". Känns precis som när jag va gravid med dottern men kan ju vara ägglossningen som varit senare också.

Längtar så tills bim, jobbigt med väntan.

• Sisterofthesun

Bara två dagar efter ägglossning idag och har haft molande värk vid livmodern, även ilningar och känslan av "drag". Känns precis som när jag va gravid med dottern men kan ju vara ägglossningen som varit senare också.

Längtar så tills bim, jobbigt med väntan.

• Sisterofthesun
    nist skrev 2018-06-13 20:46:44 följande:

Jag har känt så sen 3 dagar efter ÄL , har typ mensvärk liknande smärtor nu o vita flytningar. BIM på lördag. Vill bara att helgen ska komma så man vet. När har du BIM?

Spännande! Jag har likadant fast molvärken känns mer diffus än vid mensvärk. Har bim först den 24e :( lång väntan för mig.
  • Sisterofthesun
    Onskanomfemman skrev 2018-06-13 21:05:47 följande:

Hej alla!

Hakar på här jag med.

Vi längtar efter barn nummer 5.

Och har nu försökt flera månader utan resultat.

Men denna månad tror jag/hoppas att allt gått.

Har så ont i ?livmodern? och det brukar jag aldrig ha så här pass långt före bim.

Imorse mådde jag även illa!

Brösten har börjat ömma.

Ja listan kan göras lång.

Har testat med Äl test så vi prickade in det.

Nu till saken!

Äl testen ger fortfarande utslag flera dagar efteråt!?

Tog ett grav test även om det är alldeles för tidigt!

Tycker mig se ett litet svagt streck eller så är det också önske seende. Bifogar bild.

Nu kör vi håller tummarna för er med. :)

Något är där ju. Hur många dagar sen ägglossning? :)
  • Sisterofthesun
    Onskanomfemman skrev 2018-06-13 21:36:29 följande:

Endast 8 dagar sen därför jag undra vad som händer :)

Jag är bara på dag 4 efter äl och ändå känner jag dessa ilningar och småmolande då och då.
Svar på tråden Följas åt till ett plus!