Saima17 skrev 2018-06-07 11:35:30 följande:
d gick super!!! ja e så lycklig!! har lilla larven på bild nu på kylen.. åh ja längtar så nu tills sambon kommer hem.. Men e länge kvar t dess.. Men ja e absolut int ensam hemma mer
![](https://www.familjeliv.se/Chatt/ikoner/smile2.gif)
Saima17 skrev 2018-06-07 11:36:43 följande:
kom just hem från vul. fick se ett starkt <3 picka!! 8.6mm stor liten filur som är i v6+6. fick äntligen primperan utskrivet mot illamåendet. hon skrev även påminnelse åt rdg att skriva remiss till special mödravården åt mj. hon e helt enkelt bäst min gynekolog!!! efter att ha träffat henne idag känner ja mj lugn. Ha redan tagi en primperan å känner inget av illamående.. herregud vilken lättnad. inskrivning nästa vecka.. jeei!!!!
Men vad härligt, vecka 8 redan alltså och härligt med en bild att kolla på
![](https://www.familjeliv.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-smile.gif)
Vad skönt att du fick tabletter utskrivet mot illamåendet som verkligen fungerar så du slipper gå och må dåligt hela dagarna istället för att kunna njuta av illamåendet.
Förstår att du längtar till sambon kommer hem, han hinner inte hem till inskrivningen?
Sommaren12 skrev 2018-06-07 13:08:26 följande:
Hoppas med det. Ja, det är klart att det hade känts lite lättare om min sambo hade varit lika längtade, då hade vi kunnat bära det jobbiga tillsammans. Nu drar jag mig undan och blir ledsen i ensamhet. Vi kan prata om det, men jag känner inte att har så mycket att tillföra som får mig att må bättre på den punkten. Jag är tacksam att han har lagt en extra manke till denna omgång. Efter att ha jobbat en hel natt och inte sovit innan dess så skyndade han hem för att mysa med mig. Den nivån har det inte varit tidigare, utan mest "det får hända när det händer"
Jo precis, det hade nog varit lättare mentalt om ni varit två engagerade i hela denna "berg- och dalbane- resan", så att du hade sluppit känna dig så ensam i göra så det kan lyckas. Skönt dock att var lite mer engagerad denna gång, kanske ett tecken på att han har insett ännu mer vad det det betyder för dig och är beredd att kämpa mera.