YaseminL skrev 2018-06-05 22:52:18 följande:
Två bebisar? Wow! Tråkigt att bara ena hade hjärtaktivitet dock. Kan vara svårt att mäta dom så tidigt då dom bara är någon millimeter så håll fast vid det datumet du själv tror för många blir bakflyttaze inräkna och sen tillbakaflyttade på kub
Jag är i v17 nu! Tiden går så fort. Var på kk idag för fått lite smärtor. Visade sig vara foglossning och ligamenten så får ta det lugnt hädanefter. Fick även se honom idag igen!! Och Kände hans första spark igår <3 har moderkakan i bakvägg och sist jag var hos bm sa hon att det kunde hända när som helst och så rätt hon hade! Nu vill man bara ha mer och kraftigare sparkar haha! Hur gör man när ena bebisen dött i magen? Låter man det komma ut själv eller hur gör man? Förlåt för kanske alldeles för privata frågor.
Lycka till den 27! Den 26 ska jag på rul!
Kroppen får ta hand om det själv. Går ju inte att skrapas eller ta tabletter i detta läget, för då riskerar man det andra fostret.
Spännande med rul! Lycka till!
Jag tror att datumet blir någonstans mittemellan, för jag är rätt säker på att ägglossningen var senare än jag trodde.