• Enmsik

Följas åt till ett plus!

Saima17 skrev 2018-05-06 08:36:55 följande:

Började idag me gulkroppshormon.. Faaan vilken mensvärk ja fick drygt 1h efter ja tagit den. Legat dubbelvikt. Nån som vari m om samma?

Jag har sällan mensvärk och började med provera i början av förra veckan. Tyckte jag hade mensvärk hela tiden och även nu efter.. hoppades på plus men får vänta någon månad till verkar det som..
  • Enmsik

Någon som är vaken och vill reflektera test. Ska testa med morgonurin imorgon men jag ser ju strecket.. dock tycker jag att det är på fel plats. Det är väl alldeles för nära kontrollstrecket. Någon som varit med om samma?...

• Enmsik
    Sommaren12 skrev 2018-05-14 22:37:37 följande:
    Har ingen erfarenhet av de testerna (eller iaf inte fått plus på ett sånt) men tänker att vad skulle det annars va för streck?! Jag tror du är gravid. :) Men ta en koll imorgon med då. Spännande! :)
    Håller tummarna för strecket imorgon! :) tack för kollen!
  • Enmsik
    Sommaren12 skrev 2018-05-15 08:46:54 följande:
    Har du tagit ett nytt test idag? :)
    Ja men såg blankt ut... konstigt.. får ta nya försök att göra en bebis ;)
  • Enmsik
    Sommaren12 skrev 2018-05-15 09:34:29 följande:
    Trist :( När är bim? Det var ju ett tydligt streck på det igår liksom?!
    Jag vet inte tyvärr. Är väldigt oregelbunden så jag testat någon gång ibland för att försöka ha koll. Precis fått utskrivit provera så ska börja äta på måndag enligt förra blödningen som då var väldigt konstig och blödde till och från i ungefär två veckor med uppehåll på kvällar och nätter. Så det återstår bara att vänta..
  • Enmsik

Jag har en liten undran.. enligt min app så ska jag ha haft ägglossning i onsdags. Idag fick jag ett stick långt in i slidan, typ livmodertappen. Inte så farligt men ändå så att jag ryckte till och sa "aj" av ren reflex. Sedan var det inget mer. Har det hänt någon annan och den varit gravid??

• Enmsik

Åh! Idag på äl+9 hade jag en brun flytning när jag gick på toa. Stor som en enkrona typ och kom ytterst lite på pappret. Få se hur det fortsätter. Hoppas! :)

Sisterofthesun skrev 2018-06-22 12:43:04 följande:

Stick i livmodern har jag haft båda gångerna :)

• Enmsik
    Sobika skrev 2018-06-22 20:35:19 följande:

Med sonen fick jag stickningar några gånger på eftermiddan, dagen efter fick jag nidblödning typ någon droppe. Sen plussa jag svaagt två dagar senare <3

Låter bra! Idag har jag dock blödigt lite mörkt blod.. så jag hoppas att det är något som växer och bara kroppen som antibgen blöder ut nidblödningen eller en genombrottsblödning. Vara att vänta och se.. :)

men någon som blödigt någon/några dagar på BIM-5?...
  • Enmsik

Någon som ser något?? Sen undrar jag om någon har erfarenhet av spökstreck på cb plus? Cb early vet jag att det ofta förekommer men har aldrig fått spök på cb plus.. någon?
  • Enmsik
    MissJibs skrev 2018-09-15 22:17:37 följande:

Imorse testade jag me cb plus, vet ej på vilken dag jag e i min cykel egentligen men tror att jag e på bim-5. Testet va negativt så långt jag kunde se. 1 tim senare e ett tydligt streck där. Var inte länge sen som jag testade neg me just ett sånt test o d va verkligen blankt. D e fortfarande blankt.

Kan d testet jag tog på morgonen vara spökstreck eller kan d va så att jag faktisk e gravid?

Om det var utanför ?tidsramen? så ska man ju inte lita på det men mina erfarenheter av cb plus är få.. jag har lite undran om dessa också. Har min post ovanför din. Vet inte om det är spök eller inte men det kom inom tidsramen i alla fall. Men har alltid bara fått helt blankt på dessa förut.. knepigt det där. Kolla gärna på mig test om du ser nåt streck! :D
Svar på tråden Följas åt till ett plus!