Följas åt till ett plus!
Började idag me gulkroppshormon.. Faaan vilken mensvärk ja fick drygt 1h efter ja tagit den. Legat dubbelvikt. Nån som vari m om samma?
Började idag me gulkroppshormon.. Faaan vilken mensvärk ja fick drygt 1h efter ja tagit den. Legat dubbelvikt. Nån som vari m om samma?
Någon som är vaken och vill reflektera test. Ska testa med morgonurin imorgon men jag ser ju strecket.. dock tycker jag att det är på fel plats. Det är väl alldeles för nära kontrollstrecket. Någon som varit med om samma?...
Jag har en liten undran.. enligt min app så ska jag ha haft ägglossning i onsdags. Idag fick jag ett stick långt in i slidan, typ livmodertappen. Inte så farligt men ändå så att jag ryckte till och sa "aj" av ren reflex. Sedan var det inget mer. Har det hänt någon annan och den varit gravid??
Åh! Idag på äl+9 hade jag en brun flytning när jag gick på toa. Stor som en enkrona typ och kom ytterst lite på pappret. Få se hur det fortsätter. Hoppas! :)
Stick i livmodern har jag haft båda gångerna :)
Med sonen fick jag stickningar några gånger på eftermiddan, dagen efter fick jag nidblödning typ någon droppe. Sen plussa jag svaagt två dagar senare <3
Imorse testade jag me cb plus, vet ej på vilken dag jag e i min cykel egentligen men tror att jag e på bim-5. Testet va negativt så långt jag kunde se. 1 tim senare e ett tydligt streck där. Var inte länge sen som jag testade neg me just ett sånt test o d va verkligen blankt. D e fortfarande blankt.
Kan d testet jag tog på morgonen vara spökstreck eller kan d va så att jag faktisk e gravid?