Inlägg från: Onskanomfemman |Visa alla inlägg
  • Onskanomfemman

Följas åt till ett plus!

Hej. Vi försöker med nr 5 eller igentligen nr 6 då vi tyvärr fick göra abort med nr 5:/ Inne på 3e försöket hittills. :) har svårt att räkna ut min Bim då den är oregelbunden, i sep kom den 30e i okt 27 o nu nov 28e :/ håller tummarna för er andra med.:)

• Onskanomfemman

Hej. Vi försöker med nr 5 eller igentligen nr 6 då vi tyvärr fick göra abort med nr 5:/ Inne på 3e försöket hittills. :) har svårt att räkna ut min Bim då den är oregelbunden, i sep kom den 30e i okt 27 o nu nov 28e :/ testar på nyår om mensen inte kommit håller tummarna för er andra med.:)

• Onskanomfemman

Hej alla!

Hakar på här jag med.

Vi längtar efter barn nummer 5.

Och har nu försökt flera månader utan resultat.

Men denna månad tror jag/hoppas att allt gått.

Har så ont i ?livmodern? och det brukar jag aldrig ha så här pass långt före bim.

Imorse mådde jag även illa!

Brösten har börjat ömma.

Ja listan kan göras lång.

Har testat med Äl test så vi prickade in det.

Nu till saken!

Äl testen ger fortfarande utslag flera dagar efteråt!?

Tog ett grav test även om det är alldeles för tidigt!

Tycker mig se ett litet svagt streck eller så är det också önske seende. Bifogar bild.

Nu kör vi håller tummarna för er med. :)

• Onskanomfemman

Ska ta ett till test på morgonen men ändå för tidigt än men hålla händerna i styr när man har massa test hemma är allt annat än enkelt ;)

Har Bim nästa helg så det är egentligen tok tidigt. Men gud vilken värk i livmodern jag har jösses.:/

• Onskanomfemman

Ja det är ju kul att testa så man köper på sig en massa billiga. ;)

Lär väl testa upp alla när man väl få plus ändå bara för att få se. Minns att jag köpte massa tester med 4e barnet bara för att få se om sträcken kom och tillslut för att se om dom blev starkare man blir nog lite tokig ändå haha.;)

• Onskanomfemman

Haha! Ja man blir lite knäpp. Tog ett test imorse men såg ingenting.:( ber att det är för att det är 9 dagar kvar till Bim. Vill inte ha pms en gång till fy vad tråkigt det här är! Inne på 8e månadens försök. Visserligen inte någon speciell lång tid men för oss är det det då dom andra 4 barnen lyckats inom 3 försök.. :/

• Onskanomfemman

Kommer med köpa en fertilitetsmonitor..

Bim om 5 dagar!

Men känner mig inte alls gravid mer så förväntar mig den inte efterlängtade pmsen.:/

Sen tar vi väl nya tag 9e försöket då..

hur länge ska man själv försöka innan man kan gå till sjukhuset och kolla upp allt?

• Onskanomfemman

Bim + 1 och inga tecken på mens påväg. Förstår inte.. testen visa inget positivt iallafall heller. Aldrig har mensen min varit så här.:(

• Onskanomfemman

Tog ett test igår kväll testnarkoman som man är. Bim om 7 dagar. (Blåa testet) rosa satte jag emot så man lättare ska se var man ska titta på det blå. Allvarligt är det bara jag som ser? Zoomar man/vänder på tel syns det rätt tydligt tycker jag?? *hoppas sååå* 12e försöket..:/

Svar på tråden Följas åt till ett plus!