ankmamma skrev 2018-08-12 17:04:59 följande:
Hade helt missat att svara! Skönt att allt går bra! Så spännande :D jag mådde också riktigt dåligt i början.. men det gav med sig i V 25 och jag började må lite bättre, blev även lite piggare då! :) bara några dagar kvar till Ultraljud nu då för dig :D
jag går in i v 36 på tisdag.. helt sjukt va de går fort! ;) bebis kan komma vilken vecka som helst nu! har nu kontroller hos bm varannan vecka fram till bf och allt har sett bra ut hittills. Den är väldigt livlig därinne ;)
Det börjar bli tungt att andas, springer och kissar hela tiden och får lätt ont i ryggen så nu längtar jag massor tills bebis kommer ut ;)
lycka till på nya jobbet!
Ja d e helt otroligt va d går fort. hälften ha snart passerat för oss.. e I v 17 nu. redan i 5e mån
d blev inget ultra senast men på onsda ska ja begära ett då d e läkarbesök, var bara hjärtljud sist.. Men dom va stadiga runt 150.. idag spydd ja faktiskt int. helt otroligt att slippa spy en dag. nu vet alla på nya jobbet å d känns jätte bra. imorron e d dags för sockerbelastning. e lite skraj för den men d ska no gå bra. Ja e ju super hungri på morron..Men ha jobba in all tid + lite till ja ska va borta imorron så behöver int stressa efteråt. utan hem å äta i lugn å ro :) å snart kommer sambon hem.. graviditeten ha fört oss samma på ett så oanat sätt så d e helt sjukt. Ja va kär förut.. Men alltså e så helt galet jävla upp över örona mer kär nu.. Ja trodd int ja kunna känna så här. vår är å rätt livlig lr envis visa d sj vid hjärtljuden.. h*n bara sparka mot dopplern.. å smet undan.. haha
d där me å kissa hela tiden känner ja igen.. min bm fråga mj om ja va säker att d va bara en för att magen e så stor redan :-O d e bara å vänta å se på onsda. hjälp om d e 2..haha.. ja ja längtar såååå efter att få ha bebis på utsidan.. d går int ens att förklara hur lycklig ja e just nu.. (å sååååå blödig.. lipar för allt.. hahaha)