• Anonym (?)

Följas åt till ett plus!

Hej. Undrar bara om någon kan hjälpa mig att tyda detta graviditetstest? Strecket har aldrig varit såhär tydligare innan. Men kan det vara inbillning/spökstreck eller ser det positivt ut? Men testen ser ut att variera mellan Positivt ena dagen & Negativt en annan dag fram & tillbaka nu några gånger också. Jag kan ju inte vara både gravid & inte gravid samtidigt. Vad tror/ser ni?

Tacksam för svar :)

• Anonym (?)
    TrueLove12 skrev 2017-12-15 21:45:31 följande:

Testa med digitalt graviditets test kanske kan hjälpa? Om jag inte har helt fel ser det posetivt men jag är tyvärr inte jätte bra på detta

Okej. Ska göra det, tack för svar :)
  • Anonym (?)
    Sommaren12 skrev 2017-12-15 22:52:43 följande:

Tycker det ser positivt ut :) när är bim? Kan ju variera beroende på koncentrationen av hcg i urinet.

:)

Min mens är försenad med några veckor. Bara kommit en liten droppe och sen försvann lika snabbt igen.

Okej. Tusen tack för svar.
  • Anonym (?)
    TrueLove12 skrev 2017-12-15 22:31:17 följande:

Varsegod hoppas de kan ge dig ett tydligare svar annars ta kontakt med barnmorska som är van vid detta

Du får berätta hur de går sen

Jag meddelar sen hur det har gått :)
  • Anonym (?)

Tog ett test idag. Bara efter någon minut så kom något fram. Kan ni tyda det? Inbillning? Och detta är inte ens morgonurin. Och så skulle min mens egentligen ha kommit idag. Men inget i sikte ännu. Ska ta igen om några dagar och se.

• Anonym (?)
    sthlmsmamma08 skrev 2018-02-20 18:06:43 följande:

Den obeskrivliga lyckan som uppstod när ordet GRAVID kom upp det digitala testet! Äntligen! :D

Grattis ????????
  • Anonym (?)
    Anonym (?) skrev 2018-02-20 18:18:17 följande:

Grattis ????????

Oj det blev visst frågetecken. Skulle vara en glad gubbe och en tummen upp :) Men grattis :)
  • Anonym (?)
    Meej skrev 2018-02-20 18:53:44 följande:

Grattis!! Wow, tre plus på en gång! Härligt!

Tackar :)

Och grattis till alla andra som har plussat :)
  • Anonym (?)

Kan någon hjälpa mig att tyda detta gravtest? Det är inte morgonurin kan jag tillägga. Och så skulle min mens kommit för två dagar sedan. Hade varit tacksam för svar.

• Anonym (?)
    Jeex skrev 2018-02-22 17:26:44 följande:

Kan inte se något streck så hade tyvärr tolkat det som negativt. Men gör ett extra test med morgonurin för att vara helt säker.

Okej, tack för ditt svar =) Yes ska göra det imorgon.
Svar på tråden Följas åt till ett plus!