• Let it Rain

Följas åt till ett plus!

Jag har just påbörjat försöken när det gäller barn nummer 2 och tänker att vi är fler som vill följas åt i denna resa (så mycket roligare när man kan skriva av sig nånstans).

Jag har ännu ingen koll på hur min cykel ser ut eftersom jag bara har hunnit ha en mens sedan förra förlossningen (jag ammar ännu och det tog ett bra tag innan den kom tillbaka). Jag är också lite äldre (38), så är väldigt spänd inför hur fertiliteten ser ut i dagsläget.

Följs som sagt gärna åt i väntan på plusset.

• Svar på tråden Följas åt till ett plus!
  • Saima17
    Trullis82 skrev 2018-08-14 20:17:28 följande:

okej. Min första dotter låg på 160 slag o min andra dotter på 155

igår va hjärtljuden på 154. så nu ha d öka. men tror d där kan bero på hur bebis ligger, tid på dagen/morron d görs.. hur aktiv den hunnit bli den tiden.. Men magkänslan säger pojke.
  • Morsansomärorolig

Hallå godingar!

Delammar min 6månaders son fortfarande och mensen har inte kommit än. Känt av gravsymtom ett tag nu, bara känner att något är knas med kroppen. Är det kanske mensen som är på väg..kanske. tog ett test och det ser ut såhär.. vad säger ni? Är det bara skjggan från det som skulle varit uppsamlingsplatsen för urinen vid grav?

• Jagvetdåinte
    Morsansomärorolig skrev 2018-08-16 21:58:42 följande:

Hallå godingar!

Delammar min 6månaders son fortfarande och mensen har inte kommit än. Känt av gravsymtom ett tag nu, bara känner att något är knas med kroppen. Är det kanske mensen som är på väg..kanske. tog ett test och det ser ut såhär.. vad säger ni? Är det bara skjggan från det som skulle varit uppsamlingsplatsen för urinen vid grav?

Sådär såg det ut för mig för några månader sedan då jag trodde att jag äntligen lyckats bli gravid. Men icke då.. Var jag inte..
  • Anonym (Nina)

Vecka 20 nu. Har gjort RUL, och fått veta att jag väntar en pojke

• Trullis82
    Anonym (Nina) skrev 2018-08-26 01:30:40 följande:

Åh, stort grattis till er<3
  • YaseminL
    Anonym (Nina) skrev 2018-08-26 01:30:40 följande:

Stort grattis!! Jag går in i v 29 nu och min bebis är ju också en pojke. Vi var på 3D ultraljud idag. Så himla mysigt. Längtar extra mycket efter honom nu. Han är så fin! Lycka till. Kram
  • Anonym (Nina)
    Trullis82 skrev 2018-08-26 08:52:03 följande:

Tack!
    YaseminL skrev 2018-08-26 21:12:54 följande:

Stort grattis!! Jag går in i v 29 nu och min bebis är ju också en pojke. Vi var på 3D ultraljud idag. Så himla mysigt. Längtar extra mycket efter honom nu. Han är så fin! Lycka till. Kram

Tack! Vi funderar lite på 3D ultraljud också, vore spännande!
  • Anonym (Nina)
    Trullis82 skrev 2018-08-26 08:52:03 följande:

Tack!
    YaseminL skrev 2018-08-26 21:12:54 följande:

Tack! Vi funderar lite på 3D ultraljud också, vore spännande!
Svar på tråden Följas åt till ett plus!