Inlägg från: Anonym (Osäker) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Osäker)

Följas åt till ett plus!

Vad tror ni om mina? Igår kväll tog jag RFSUs test. Verkar svagt positiv. Inatt var jag uppe och kissade fram till kl 03.30, drack även ganska mycket vatten. Tog ett nytt test på morgonen som var negativt.

Drack 3 koppar kaffe och svängde in via apoteket och köpte ett Early Predictor. Tycker mig se ett väääldigt sagt streck. Bim-1. Borde det inte vara tydligare? Eller kan det bero på allt kaffe jag drack?
  • Anonym (Osäker)
    Anonym (?) skrev 2018-08-13 10:45:23 följande:

Hejsan. Tog morgonurin med gravtestet. Jag har så svårt att tyda testet så behöver hjälp om ni kan se något. Hade varit tacksam. Ska prova med digitalt längre fram kanske. Ha det bra alla. Kram.

Det ser nog ut som ett svagt positivt test! :) har du passerat bim?
  • Anonym (Osäker)
    Anonym (?) skrev 2018-08-13 11:10:06 följande:

Ok, tack för svar. :)

Sista mensens första dag var den 1/7 & nu den 28/7 så var det knappt någon blödning. Var mer åt det brunrosa hållet. En väldigt annorlunda blödning. Den 23/8 väntas det en blödning, men tror knappast att det lär komma något. Har fått en blödning när jag väntade min son som nu är 7 år. Så kanske ska testa igen om någon vecka eller så.

Men då borde det ju vara ett väldigt tydligt plus om det är så långt gånget? Om det inte var mens borde ju ju bara 2 veckor över tiden? Annars är det väl strax efter äl nu?
Svar på tråden Följas åt till ett plus!