IVF - Sahlgrenska
Hej!
Jag och min man har stått i kö sedan slutet på Maj för IVF behandling på Sahlgrenska. Söker nu fler som gör/har gjort eller ska göra sin IVF på Sahlgrenska i Göteborg för att följas åt på vägen!
Hej!
Jag och min man har stått i kö sedan slutet på Maj för IVF behandling på Sahlgrenska. Söker nu fler som gör/har gjort eller ska göra sin IVF på Sahlgrenska i Göteborg för att följas åt på vägen!
Klart att det hade varit att önska, men sannolikheten känns inte så stor. Dock har min mens fortfarande inte kommit, har lixom bara som bruna/rosa flytningar eller gegga som kommer ut från Lutinus. Tröttsamt!
Förstår detta... jag vill bara att detta ska ta slut nu... rädd varje gång jag ska gå på toaletten att det ska vara rött i trosskyddet... herregud vad jobbigt detta är... gör nu att jag har legat i 20 minuter och vill inte gå upp och kissa för att se om det är något där... fy fy fy
Här har mensen satt igång ordentligt:( Men nu känner jag bara att jag ska leva normalt en månad tills nästa behandling startar. Lutinus sa jag hejdå till igår.
Håller tummarna för er att tant röd håller sig borta!
Nej vad tråkigt... =( men rätt att skita i dom där tabletterna... mina tabletter är snart slut... då skulle man inte ta fler va utan man skulle väl bara ta till dom tog slut?? Passa på att bara njuta nu då och försök hitta ägglossning och testa ett eget försök, man vet ju aldrig kan ju vara så att man lyckas... och då slipper du ju hela behandlingen igen... har ni haft det mysigt i Stockholm?
GRATTIS till plus!! Jag förstår din rädsla över att något ska gå tokigt men det är ju faktiskt ingenting vi kan styra över. Så därför tycker jag att du ska fira pluset och att du idag faktiskt är gravid! ????
Grattis till ditt plus... tycker verkligen att du ska fira lite extra u helgen... har du berättat det för din sambo eller ska det bli en liten överraskning när han kommer hem?? Jag funderar på om jag ska testa själv utan att säga något för att det ska bli en lite överraskning för honom... men först kanske man ska få ett plus..
Ja man fick veta i fredags morse, tyvärr är han borta med jobbet nu i en vecka, så man kan inte dela det på samma sätt, och inget direkt firande i helgen :) har mest försökt få det att gå runt med två hundar, treåring, städ och tvätt osv :D
Har du testat...? Överraskningar är ju alltid roligt :) kram!
Nej jag har inte testat än... min testdag är ju på tisdag så vågar inte testa än... mensen har dock inte kommit men men den kan ju dyka upp när som helst egentligen...
så återstår fortfarande och se om jag lyckas mig fram till testdagen eller inte
Nu har jag landat lite i att det gick åt skogen denna gång, deppigt men bara att kämpa på. Ska ringa in om nytt protokoll den 24e, vet ej om vi kommer köra på samma eller om något kommer ändras. Så nu ska vi vara ladda batterierna ett litet tag:)
Nu har jag landat lite i att det gick åt skogen denna gång, deppigt men bara att kämpa på. Ska ringa in om nytt protokoll den 24e, vet ej om vi kommer köra på samma eller om något kommer ändras. Så nu ska vi vara ladda batterierna ett litet tag:)