IVF - Sahlgrenska
Hej!
Jag och min man har stått i kö sedan slutet på Maj för IVF behandling på Sahlgrenska. Söker nu fler som gör/har gjort eller ska göra sin IVF på Sahlgrenska i Göteborg för att följas åt på vägen!
Hej!
Jag och min man har stått i kö sedan slutet på Maj för IVF behandling på Sahlgrenska. Söker nu fler som gör/har gjort eller ska göra sin IVF på Sahlgrenska i Göteborg för att följas åt på vägen!
Hej!
Vi följdes åt tidigare ett gäng när vi låg i samma fas:) omhäng 2 nu och nu fick vi tillbaka en blastocyst och är på ruvardag 4. Så är lite före.
Lovade mig själv att inte tänka då mycket denna gången eller googla olika saker... javisst! det gick ju inte alls:/
Har ju sånna förhoppningar nu med en blastocyst, men bara vänta och se....
Hej alla! Är inne på ruvardag 6 och det är vårt första IVF-försök. Nu går tankarna fram och tillbaka kring om den lilla nybyggaren trivs och kommer att stanna kvar. Är det fler som är i samma situation?
/A
Hej alla! Är inne på ruvardag 6 och det är vårt första IVF-försök. Nu går tankarna fram och tillbaka kring om den lilla nybyggaren trivs och kommer att stanna kvar. Är det fler som är i samma situation?
/A
/A
@lyckligast80 Då går vi helt parallellt ju ???? Tycker mig inte känna så mycket fysiskt än, mer än svullen mage och lite dragningar i magmusklerna. Hur känns det för dig?
@Ellca då håller vi tummarna för måndag! ????????????????
@lyckligast80 Då går vi helt parallellt ju ???? Tycker mig inte känna så mycket fysiskt än, mer än svullen mage och lite dragningar i magmusklerna. Hur känns det för dig?
@Ellca då håller vi tummarna för måndag! ????????????????
Förstår känslan, man försöker hålla sig sysselsatt med annat, men än är det ju för tidigt för att veta. Eller? När är det dags för att testa?
Förstår känslan, man försöker hålla sig sysselsatt med annat, men än är det ju för tidigt för att veta. Eller? När är det dags för att testa?
Idag är det normalt sett min mensdag, och ja det har börjat blöda lite nu på morgonen:( Är så ledsen att inte ens med en blastocyst fungerade det. Känner mig uppgiven och arg på min kropp.
Testdag på torsdag, men sist kom den också som den ska och före testdagen.
Nästa försök blir i januari... får samla krafter tills dess.
Så himla tråkigt att höra så ledsen för er skull. ?? som vi kämpar är svårt att förstå, men vi får inte ge upp! Men man får vara ledsen först. Sörjer med dig!