• zuces

IVF - Sahlgrenska

Hej! 

Jag och min man har stått i kö sedan slutet på Maj för IVF behandling på Sahlgrenska. Söker nu fler som gör/har gjort eller ska göra sin IVF på Sahlgrenska i Göteborg för att följas åt på vägen!

• Svar på tråden IVF - Sahlgrenska
  • Vildismamma
    lyckligast80 skrev 2018-10-15 20:19:59 följande:

Ja man ska ringa kliniken och ge besked om sitt test:)

Dem kommer säkerligen också tala om vad du ska göra om inte mensen dykt upp. Lycka till!! :)

Tack tack... tror nästan att jag måste gå och kolla på lappen jag fick så att det är imorgon jag har testdag... och vad det står mer på den....
  • lyckligast80
    Vildismamma skrev 2018-10-16 09:25:00 följande:

Dagen D är här.... wish me luck.. herregud vad nervös jag är...

Håller tummarna så hårt jag kan!!!! :)
  • Kawi
    lyckligast80 skrev 2018-10-16 09:33:07 följande:
    Håller tummarna så hårt jag kan!!!! :)
    Lycka till! GladHjärta
  • lyckligast80
    Vildismamma skrev 2018-10-16 20:57:35 följande:

Kan det vara sant??

Jaaa!!! :) Fasen vad roligt!:) Grattis!!!
  • Vildismamma
    lyckligast80 skrev 2018-10-16 21:01:07 följande:

Jaaa!!! :) Fasen vad roligt!:) Grattis!!!

Vill inte ropa hej än men tack så länge.... :) ska ringa till Sahlgrenska idag och se vad dom säger.... ser verkligen framemot att sluta med dom här tabletterna nu...
  • Kawi
    Vildismamma skrev 2018-10-16 20:57:35 följande:

Kan det vara sant??

Wow så kul! Grattis! Jag lever själv i förnekelse så jag vet precis hur det är.. :) kan bara inte tro att det ska gå vägen, men man är ju knäpp som tänker så!

Kram!
  • lyckligast80
    Vildismamma skrev 2018-10-17 07:22:14 följande:

Vill inte ropa hej än men tack så länge.... :) ska ringa till Sahlgrenska idag och se vad dom säger.... ser verkligen framemot att sluta med dom här tabletterna nu...

Ledsen att säga det mem tabletterna ska du fortsätta med några veckor till om du är gravid. ???? Så sa dem till oss iaf när dem förklarade processen.
  • lyckligast80
    lyckligast80 skrev 2018-10-17 08:54:06 följande:

Ledsen att säga det mem tabletterna ska du fortsätta med några veckor till om du är gravid. ???? Så sa dem till oss iaf när dem förklarade processen.

Det skulle inte vara massa frågetecken där. Trodde jag kunde göra en fin smiley.
Svar på tråden IVF - Sahlgrenska