Fler?
Hej!
Efter 2 misslyckade ivf:er så är det dags för ett tredje försök i augusti.
Är det fler som försökt några gånger och vill lufta sina tankar?
Hej!
Efter 2 misslyckade ivf:er så är det dags för ett tredje försök i augusti.
Är det fler som försökt några gånger och vill lufta sina tankar?
Grattis till den nya lägenheten!
Och låter kanske smart med en liten paus, så att du hinner med. Det tär ju på kroppen.
Letrozolen ska inte påverka, var tvungen att fråga. Vet inte vad det är det är som att min mens bara hackar upp sig.. är skitless
Förstår att du är skitless! Det är dags för flyt nu, att det går som vi vill!
Tack, jag är helt omtumlad för känner inte riktigt att någon del av mitt liv är så som jag vill ha det just nu. Och vet inte hur jag ska göra för att ändra på det.
Jag kan bara hålla med hoppas på tur nästa gång helt enkelt för just nu känns det precis som du säger, livet är inte riktigt som man vill.
Mitt jobb har också blivit extremt struligt så funderar på att byta. Men IVF känns som en tidskrävande faktor som också ställer till det lite med jobb.. inte bara att byta som förut.
Ja det är mycket väntan.. att bli gravid känns som första steget Men sen väntar man på VUL och allt annat efteråt.. och du har ju inte långt kvar nu! Känner du av något annat?
Ska göra FET så fort jag får chansen men det gick inte vägen denna cykel, mina egna ägg trilskades och stannade i växten. Tänkte FET skulle vara lätt men icke..
Förstår dig precis, det kräver energi att byta. Har du varit sjukskriven något i processen eller har du orkat utan?
I förra veckan funderade jag på att bara säga upp mig, men sen köpte jag lägenheten och nu känns det som att jag inte vågar.
1 vecka kvar till VUL, hoppas det går snabbt ;) Jag har fortfarande ömma bröst och mår illa till och från, är även jättetrött. Sen igår har jag haft jätteont i nedre delen av ryggen. När man börja läsa är det många som nämner mf/ma så om man kunde vara mer orolig än vad jag redan var så är jag det nu.
Ska ni testa igen i nästa cykel istället? Hoppas att kroppen vill samarbeta bättre då :)
1 vecka kvar till VUL, hoppas det går snabbt ;) Jag har fortfarande ömma bröst och mår illa till och från, är även jättetrött. Sen igår har jag haft jätteont i nedre delen av ryggen. När man börja läsa är det många som nämner mf/ma så om man kunde vara mer orolig än vad jag redan var så är jag det nu.
Ska ni testa igen i nästa cykel istället? Hoppas att kroppen vill samarbeta bättre då :)
Har ej varit sjukskriven men det är extremt tärande. Gick du via vårdcentralen eller hur gjorde du?
Och ja, man önskar man var ekonomiskt oberoende så man slapp tråkiga saker som jobb
Flyttar du inom samma område och flyttar du till större?
Ijo: lycka till idag!
Ijo: lycka till idag!