Fler?
Hej!
Efter 2 misslyckade ivf:er så är det dags för ett tredje försök i augusti.
Är det fler som försökt några gånger och vill lufta sina tankar?
Hej!
Efter 2 misslyckade ivf:er så är det dags för ett tredje försök i augusti.
Är det fler som försökt några gånger och vill lufta sina tankar?
Vore kul om vi blev ruvare samtidigt! Tror dock inte att jag kommer få köra ägglossningsspruta än på en vecka.
Nej, och i stegen en inte tänker att det kan krångla är en ju inte beredd på dåliga nyheter på samma sätt. Hoppas du kan hitta ny energi och att blåsorna växer till sig ordentligt till imorgon så att du får komma igång! Hur stor var den nu?
Jag har bestämt mig för att nästan förvänta mig att det krånglar på fredag eftersom det gjorde det förra veckan.
Kiim: håller tummarna för bra besked imorgon!
Karin: Håller verkligen med! Det är väldigt slitsamt.
Har du också en 5-dagars så att du vet en vecka innan? Har du berättat för din chef så att hen kan hjälpa till?
Jobbar som chef i butik och för varje besök måste jag byta pass i en bransch utan personal. Funderar lite på att bli sjukskriven från det att jag tar ägglossningssprutan. Är på gränsen av vad jag orkar med just nu.
Jag är på cykeldag 6 bara. Har ägglossning på dag 13-17 vanligtvis så tror fredag (dag 10) är lite tidigt att avgöra när det är dags. Vi får se. Hoppas att min läkare också tycker det är bättre utan Lutinus, vore skönt att slippa!
Kiim: Håller tummarna imorgon!
Jag har ännu inte fått ta sprutan, så tidigaste FET är nästa onsdag om ens då.
Hade äggblåsor på ca 12 mm och de borde vara typ 17 mm, så nytt VUL imorrn. Få se, tycker det är lite jobbigt med planer som ändras hela tiden, sitter rätt mycket i möten och måste boka om hela tiden
Hoppas den har växt på sig lite idag då :) När jag var på första VUL inför ägglossning var min äggblåsa på 13mm, 3 dagar senare fick jag glad gubbe på äl testet :)
Det hade växt men ännu inte så mycket som det borde, så nytt VUL igen på fredag.. gaaah!
Hur går det för dig? Nära testdagen nu ju!
Karin: segt med ett till vul, men tänk på att i det hela är det ju bara dagar och det kommer ju en ägglossning till slut! Men oj, vad det kan vara jobbigt att vänta!
Ijo: alla känner ju inte nåt så tidigt. Håller tummarna!
Är jätte glad för din skull, hoppas att allting går bra denna gången.
Tack så mycket, det blev 12 ägg denna gången också så nu är det bara att vänta till imorgon och se vad dem har att säga.
Karin: segt med ett till vul, men tänk på att i det hela är det ju bara dagar och det kommer ju en ägglossning till slut! Men oj, vad det kan vara jobbigt att vänta!
Ijo: alla känner ju inte nåt så tidigt. Håller tummarna!
Hoppas det är bättre tillväxt på fredag då :)
Än så länge går det bra, inget blod. Testade senast i lördags och då visade det 2-3 på cb digital. Nu tänker jag inte testa mer förrän testdag på fredag :) Hoppas!! <3 Känner dock inget vilket gör mig lite orolig men..