• Karins08

Fler?

Hej!

Efter 2 misslyckade ivf:er så är det dags för ett tredje försök i augusti.

Är det fler som försökt några gånger och vill lufta sina tankar?

• Svar på tråden Fler?
  • Längtar17
    Karins08 skrev 2017-09-11 11:04:46 följande:

Lycka till idag Längtar!

Tack, det har gått bra. När har ni fått TD efter FET? Ska vänta ända till 28 september med 5 dagars. Dvs en vecka efter bim.
  • ijo
    Längtar17 skrev 2017-09-11 13:33:50 följande:

Tack, det har gått bra. När har ni fått TD efter FET? Ska vänta ända till 28 september med 5 dagars. Dvs en vecka efter bim.

Vad härligt att höra! Jag fick också rätt sent. 22 dagar efter ÄL tror jag det var. Hade FET 16/8 och TD 1/9.
  • Längtar17
    ijo skrev 2017-09-11 13:44:27 följande:

Vad härligt att höra! Jag fick också rätt sent. 22 dagar efter ÄL tror jag det var. Hade FET 16/8 och TD 1/9.

Ijo: Hur går det för dig?

Får se, gissar att mensen avslöjar innan dess (beräknad till nästa vecka).
  • ijo
    Längtar17 skrev 2017-09-11 14:01:26 följande:

Ijo: Hur går det för dig?

Får se, gissar att mensen avslöjar innan dess (beräknad till nästa vecka).

Inget blod än så länge i alla fall, så jag hoppas att vi fortfarande är på banan. Ömma bröst och illamående! Har ju första VUL 28/9 så nu längtar jag till dess. Vågar fortfarande inte riktigt känna full glädje, håller det liksom på avstånd. Kan fortfarande inte föreställa mig att det skulle gå hela vägen. Så tar en dag i taget och håller hoppet lite försiktigt sådär :)

Håller tummarna för dig att den vill fästa nu! Vi hoppas att den 28/9 är en riktig turdag!
  • Längtar17
    Karins08 skrev 2017-09-15 13:55:09 följande:

Hur mås det i tråden?

Hur mår du Karin? Hur funkar det att vänta? Har ni lagt ny plan för nästa cykel?

Jag mår helt ok. Har varit sjukskriven den här veckan och det har verkligen varit skönt även om jag känner att jag mått bra. Känner mig inte gravid men är ju bara på RD4 med blastocyst så kanske finns en chans ändå.

Ijo: vilken dag testade du positivt?
  • ijo
    Karins08 skrev 2017-09-15 13:55:09 följande:

Hur mås det i tråden?

Jag mår lite till och från :) Illamåendet kan ibland vara riktigt jobbigt samtidigt som det är så välkommet. Rädd för att se blod varje dag. Nedräkning till VUL den 28:e :) Hoppas så mycket att det finns någon där som lever <3

Hur mår du?
  • ijo
    Längtar17 skrev 2017-09-15 17:18:06 följande:

Hur mår du Karin? Hur funkar det att vänta? Har ni lagt ny plan för nästa cykel?

Jag mår helt ok. Har varit sjukskriven den här veckan och det har verkligen varit skönt även om jag känner att jag mått bra. Känner mig inte gravid men är ju bara på RD4 med blastocyst så kanske finns en chans ändå.

Ijo: vilken dag testade du positivt?

Jag testade svagt positivt redan på RD5 med blasto :) Sugen på att testa?