Fler?
Hej!
Efter 2 misslyckade ivf:er så är det dags för ett tredje försök i augusti.
Är det fler som försökt några gånger och vill lufta sina tankar?
Hej!
Efter 2 misslyckade ivf:er så är det dags för ett tredje försök i augusti.
Är det fler som försökt några gånger och vill lufta sina tankar?
Ja, verkligen olika! Tänker att dom har koll på varför dom gör sin bedömning.
Kan det vara så att Lezetrolen hämmar ägglossningen så att det är lättare att styra när det väl är dags? Ska du ta Ovitrelle? Vad jag förstår på min läkare vill en styra så att ägglossningssprutan tas innan egen ägglossning men när äggen börjar bli mogna.
Jag ska ta Ovitrelle måndag kväll och insättning måndagen efter, dvs 11 sept. Kul om vi får samma dag!
Förstår stressen!
Ja, verkligen olika! Tänker att dom har koll på varför dom gör sin bedömning.
Kan det vara så att Lezetrolen hämmar ägglossningen så att det är lättare att styra när det väl är dags? Ska du ta Ovitrelle? Vad jag förstår på min läkare vill en styra så att ägglossningssprutan tas innan egen ägglossning men när äggen börjar bli mogna.
Jag ska ta Ovitrelle måndag kväll och insättning måndagen efter, dvs 11 sept. Kul om vi får samma dag!
Förstår stressen!
Får hålla tummarna för att du får köra på måndag också!
Nej, har inte hört nåt om Lutinus så tror inte jag ska ta det. Hoppas på att slippa för jag tycker inte om dom (om dom ökar chanserna är det klart jag vill ha men annars inte). Ska du?
Får hålla tummarna för att du får köra på måndag också!
Nej, har inte hört nåt om Lutinus så tror inte jag ska ta det. Hoppas på att slippa för jag tycker inte om dom (om dom ökar chanserna är det klart jag vill ha men annars inte). Ska du?
Ok, nytt VUL idag. Min största blåsa var 14 mm just nu och allt under 15 mm är icke ok enligt min klinik.. (igen så olika det kan vara! )
Fick tid till på torsdag igen men har de ej växt så avbryter vi denna omgång
Ok, nytt VUL idag. Min största blåsa var 14 mm just nu och allt under 15 mm är icke ok enligt min klinik.. (igen så olika det kan vara! )
Fick tid till på torsdag igen men har de ej växt så avbryter vi denna omgång
Är det ovitrelle för dig ikväll Längtar? :)
Är det ovitrelle för dig ikväll Längtar? :)
Vilken otur att den inte vill växa till sig :/ Tänk att det är så små detaljer som kan avgöra. Men hoppas den ökar minst 1mm till torsdag då :)
Ja, På väg hem för att ta Ovitrelle nu.
Känns skönt att ha allt fixat och bara kunna slappna av från allt praktiskt ett tag nu.
Förstår dig verkligen Karin hur jobbigt det är med alla besök och osäker planering.