Fler?
Hej!
Efter 2 misslyckade ivf:er så är det dags för ett tredje försök i augusti.
Är det fler som försökt några gånger och vill lufta sina tankar?
Hej!
Efter 2 misslyckade ivf:er så är det dags för ett tredje försök i augusti.
Är det fler som försökt några gånger och vill lufta sina tankar?
Jag testade svagt positivt redan på RD5 med blasto :) Sugen på att testa?
Bruna flytningar (lite lite) igår kväll och idag. Pyttelite rosa flytning nu. Negativt test imorse. Fan också!
Är bara på RD 5 med blastocyst så hade inte räknat med risk för blod än...
Bruna flytningar (lite lite) igår kväll och idag. Pyttelite rosa flytning nu. Negativt test imorse. Fan också!
Är bara på RD 5 med blastocyst så hade inte räknat med risk för blod än...
Och jag har inte så mycket att meddela.. får bara vänta
Är 3 dagar sen med mensen denna månad och det förstör typiskt nog jättemycket då jag ska ut och resa på fredag Så får väl vänta ytterligare en månad!
Tyvärr hade jag rätt. Fick mensen idag :( Skrev kliniken efter flytningarna igår och fick till svar att det kan bli så av Lutinus. Bara det att ingen har sagt att jag ska ta Lutinus. Dom är väldigt snurriga.
Har tyvärr inte fler i frysen (fick bara 1) så blir ivf igen. Långa så startar sprutor om 3 veckor.
Ajdå, men hur länge är du borta? Vad du får vänta hela tiden!
Tyvärr hade jag rätt. Fick mensen idag :( Skrev kliniken efter flytningarna igår och fick till svar att det kan bli så av Lutinus. Bara det att ingen har sagt att jag ska ta Lutinus. Dom är väldigt snurriga.
Har tyvärr inte fler i frysen (fick bara 1) så blir ivf igen. Långa så startar sprutor om 3 veckor.
Ajdå, men hur länge är du borta? Vad du får vänta hela tiden!
Tack! Gick och köpte en ny lägenhet i förra veckan så tiden går väldigt fort med fix kring sälj, flytt och renovering.
Mitt första ivf-försök blev helt misslyckat eftersom 2 blåsor växte före de andra. Därför gjorde vi långa på andra försöket och tänkte göra det nästa också. Skulle annars ha varit på vul idag och börjat stimulera. Känner inte att jag orkar dra igång så direkt och vågar inte chansa på korta.
Vad tråkigt! Gissar att Lezetrolen då kan påverka cykeln?
Åh vad ledsen jag blir för din skull Detta eviga kämpande.. men långa nu alltså, hur kommer det sig?
Och ja, jag får vänta hela tiden hehe. Borde ha haft min mens 4 dagar sedan men den lyser med sin frånvaro. Ska åka till London en vecka så det är ju just det som är kruxet, min mens strular och då missar jag datum
Tack! Gick och köpte en ny lägenhet i förra veckan så tiden går väldigt fort med fix kring sälj, flytt och renovering.
Mitt första ivf-försök blev helt misslyckat eftersom 2 blåsor växte före de andra. Därför gjorde vi långa på andra försöket och tänkte göra det nästa också. Skulle annars ha varit på vul idag och börjat stimulera. Känner inte att jag orkar dra igång så direkt och vågar inte chansa på korta.
Vad tråkigt! Gissar att Lezetrolen då kan påverka cykeln?
Vad jobbigt med all väntan! Men skönt att resa bort lite :) Visst var det fet du skulle göra?