Fler?
Hej!
Efter 2 misslyckade ivf:er så är det dags för ett tredje försök i augusti.
Är det fler som försökt några gånger och vill lufta sina tankar?
Hej!
Efter 2 misslyckade ivf:er så är det dags för ett tredje försök i augusti.
Är det fler som försökt några gånger och vill lufta sina tankar?
Mitt VUL var precis efter att jag skrev då, nu gjorde de en sån där grej där de sprutar in vatten. Det kan påverka en graviditet så denna månad blev typ också rökt
Gaaah!
Men försöker tänka på annat, tvättmaskinen gick sönder där hemma och ställde till lite kaos så har ju annat att ta tag i
Hur mår du? Du började nedregleringen i fredags va?
Hur går det för alla? Ingen har skrivit här på ett tag ser jag.
Samma här, är på mitt 3:e ivf och ikväll börjar jag med sprutorna. Har tagit Synarela sen den 27/10.
Har inga förväntningar alls, kommer inte bli något denna gången heller.
Hej! Jag och en vän har startat en podd - Ruvarpodden - om barnlöshet, barnlängtan och IVF där vi pratar fritt om våra känslor kring IVF och barnlöshet och vår resa mot barn - podden finns på Itunes, soundcloud, och Acast. Nytt avsnitt kommer varje torsdag! vore superkul om ni ville lyssna.kram
Hej på er!
Hur har det gått? Jag har inte riktigt vågat tro på det men imorgon går jag in i vecka 10. Blev lite orolig efter första vul eftersom det var lite litet men nu såg det ok ut (antagligen bara svårt att mäta).
Hej på er!
Hur har det gått? Jag har inte riktigt vågat tro på det men imorgon går jag in i vecka 10. Blev lite orolig efter första vul eftersom det var lite litet men nu såg det ok ut (antagligen bara svårt att mäta).