Fler?
Hej!
Efter 2 misslyckade ivf:er så är det dags för ett tredje försök i augusti.
Är det fler som försökt några gånger och vill lufta sina tankar?
Hej!
Efter 2 misslyckade ivf:er så är det dags för ett tredje försök i augusti.
Är det fler som försökt några gånger och vill lufta sina tankar?
Fast tydligen kan inte denna fas dra ut för länge heller. De ville inte chansa med FET ifall slemhinnan inte är tillräckligt fin.
Så detta känns mer som något som gick fel än att det kan gå
Blev inga befruktade ägg denna gången heller. Vet inte vad jag ska göra eller vad jag ska ta mig till. Hon sa fundera på om du vill gå vidare med donerade spermier.
Men det kommer min sambo aldrig att gå med på. Så jag kommer aldrig att bli mamma. Vill bara gömma mig någonstans och aldrig komma fram.
Åh nej! Tänker på dig! <3
Kom ihåg att det är helt ok att känna sig ledsen och få bearbeta.
Kan rekommendera Klara Zimmergrens sommarprat från 2012. Inte idag eller imorgon men om du känner för det senare.
Ja han har lämnat spermaprov och allting såg bra ut enligt dem. Jag fattar inte varför det inte blir några befruktade ägg. Hon sa hör av er om ni vill testa en tredje gång..
Ja, det var ju inte alls hjälpsamt! Var går ni? Kan ni be om ett extrasamtal för att ställa frågor om vad det beror på och vad dom bedömer?
Känner verkligen med dig!
Ja, det var ju inte alls hjälpsamt! Var går ni? Kan ni be om ett extrasamtal för att ställa frågor om vad det beror på och vad dom bedömer?
Känner verkligen med dig!
Alla är ju olika men har lärt mig om mig själv i den här processen att det är viktigt att få stanna upp och vara ledsen innan nästa steg när det inte gick som tänkt.
Är ju så lätt att börja fundera på "vad kan jag göra nu?" innan en har smält den nya informationen och situationen.