Fler?
Hej!
Efter 2 misslyckade ivf:er så är det dags för ett tredje försök i augusti.
Är det fler som försökt några gånger och vill lufta sina tankar?
Hej!
Efter 2 misslyckade ivf:er så är det dags för ett tredje försök i augusti.
Är det fler som försökt några gånger och vill lufta sina tankar?
Vad härligt att du slipper vänta! Skulle du göra ostimulerad fet?
Jag hoppas att du har rätt.
Hur mår du? Hur har det gått? Har pluset blivit starkare?
Ja, ostimulerad FET. Brukar en få Lutinus ändå? Ska på vul på fredag men tror det är för tidigt att sätta datum då.
Jag är på cykeldag 6 bara. Har ägglossning på dag 13-17 vanligtvis så tror fredag (dag 10) är lite tidigt att avgöra när det är dags. Vi får se. Hoppas att min läkare också tycker det är bättre utan Lutinus, vore skönt att slippa!
Kiim: Håller tummarna imorgon!
Jag mår bra! Inga speciella symptom än vilket gör mig lite nervös. Samtidigt är det ju så tidigt än. Plusset har blivit starkare, fick 2-3 på cb digital i lördags också :) Inget blod ännu, hoppas det håller sig borta. Har testdag på fredag!
Lycka till med plocket imorgon!! :)
Ja, ostimulerad FET. Brukar en få Lutinus ändå? Ska på vul på fredag men tror det är för tidigt att sätta datum då.
Jag är på cykeldag 6 bara. Har ägglossning på dag 13-17 vanligtvis så tror fredag (dag 10) är lite tidigt att avgöra när det är dags. Vi får se. Hoppas att min läkare också tycker det är bättre utan Lutinus, vore skönt att slippa!
Kiim: Håller tummarna imorgon!
Härligt!
Då blir vi kanske ruvare samtidigt?
Jag var på VUL igår men äggen hade inte växt tillräckligt så nytt VUL imorgon. Hade nog inte ens tänkt tanken på att det kan strula med FET också
Är jätte glad för din skull, hoppas att allting går bra denna gången.
Tack så mycket, det blev 12 ägg denna gången också så nu är det bara att vänta till imorgon och se vad dem har att säga.