Nu är bebisarna här! Bf Juli 2017
Startar en fortsättningstråd nu när bebisarna börjar titta ut!
Välkommen hit
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-07-11 15:44
Test
Startar en fortsättningstråd nu när bebisarna börjar titta ut!
Välkommen hit
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-07-11 15:44
Test
Här är lilla Olle!
Jättefin olle :) .....vi är nyss hemkomna! Elvin å jag. Så skönt att få ha sitt egna å lugna och fokus på sitt. Amningen har nyss kommit igång. Vi använder även ersättning emellan åt då han är så slö och har lite gulsot.
Jobbiga är att man måste ta tid när han måste få i sig mat. Men vi njuter ändå. Fördelarna är mer än nackdelar med allt.
Angående minskad risk för spädbarnsdöd ....rekomenderat är att barnet ska ligga på rygg och inte på magen eller sidan. Men jag vill ha mitt barn på sidan ..för det har varit naturligt för alla mina 4 barn att ligga så. Är det fel det ?
Hur ligger ditt barn?
En till rekommendation att inte sova med sitt barn.
Sover du med ditt barn?
Angående minskad risk för spädbarnsdöd ....rekomenderat är att barnet ska ligga på rygg och inte på magen eller sidan. Men jag vill ha mitt barn på sidan ..för det har varit naturligt för alla mina 4 barn att ligga så. Är det fel det ?
Hur ligger ditt barn?
Sover du med ditt barn?
Igår fick han ta premiären med fyrhjulingar! Han trivdes bra:) sambon har byggt ett speciellt fäste för bilstolen så han ska kunna åka med:) ( är inte samma som han har i bilen)
Tycker man ser på bilderna hur gul han är fortfarande
Hur ligger ditt barn?
Sover du med ditt barn?
Han sover på rygg i vagnen och babynestet. På mage i famnen och på sidan vid amning i sängen ( men försöker att inte somna så)
Han är kräkig av sig, så ville gärna ha honom på sidan, men bvc var inte så nöjda med det.
Jag har svårt att sova på natten, antingen så gnäller och knorrar Lucas, pga magont antagligen, och är han tyst oroar jag mig för psd.
Sover på rygg i spjälsäng och vagn, på mage i famnen och om vi somnar när vi liggammar ligger han på sidan (det är enda gången vi samsover, han sover minst lika bra när han får ligga själv).
Igår fick han ta premiären med fyrhjulingar! Han trivdes bra:) sambon har byggt ett speciellt fäste för bilstolen så han ska kunna åka med:) ( är inte samma som han har i bilen)
Tycker man ser på bilderna hur gul han är fortfarande
Han sover på rygg i vagnen och babynestet. På mage i famnen och på sidan vid amning i sängen ( men försöker att inte somna så)
Han är kräkig av sig, så ville gärna ha honom på sidan, men bvc var inte så nöjda med det.
Jag har svårt att sova på natten, antingen så gnäller och knorrar Lucas, pga magont antagligen, och är han tyst oroar jag mig för psd.