• Cheerful

Oss med BIM 20-30 JULI

Min mens kom denna månaden också, så tänkte att en grupp för oss med bim den 20-30 juli.

Skriv gärna förvantad BIM, ÄL och vilket försök ni är på i första inlägget, och kanske en liten presentation? :)

Jag är 22år och försöker med nummer 1, blir 9e försöket för oss. P-tracker och NC spår äl den 7/7 och BIM 22/7.

Lycka till!

• Svar på tråden Oss med BIM 20-30 JULI
  • Jooosen
    Qem skrev 2017-07-13 10:51:05 följande:

Positivt ältest nu på morgonen! Dock ser det lite halvnegativt ut nu när det torkat, men teststrecket var starkare än kontrollstrecket under den giltiga tiden, så jag tar det som positivt :) ikväll ska vi ligga ;)

Samma här!! Snart helt positivt. Ska till gyn nu så blir att ligga efteråt. Äl kom mkt tidigare!! Så vi har inte hunnit ligga något denna vecka... fan ..

• Qem
    Jooosen skrev 2017-07-13 10:53:00 följande:

Samma här!! Snart helt positivt. Ska till gyn nu så blir att ligga efteråt. Äl kom mkt tidigare!! Så vi har inte hunnit ligga något denna vecka... fan ..

Nåja, det verkar ju inte vara för sent! Förra grav låg vi en gång kring äl och det tog sig, så man måste inte ligga så mycket innan. Dock ligger vi varje kväll nu för att vara på den säkra sidan. Vet att man borde köra varannandag, och på testen står det ju att am blr köra efter 24 men innan 48 h efter positivt test, men har så svårt att hålla mig. Tänk om det bara är nu det är och så råkar man missa liksom! Hehe. Maken klagar inte i alla fall ;)
  • Jooosen
    Qem skrev 2017-07-13 11:12:58 följande:

Nåja, det verkar ju inte vara för sent! Förra grav låg vi en gång kring äl och det tog sig, så man måste inte ligga så mycket innan. Dock ligger vi varje kväll nu för att vara på den säkra sidan. Vet att man borde köra varannandag, och på testen står det ju att am blr köra efter 24 men innan 48 h efter positivt test, men har så svårt att hålla mig. Tänk om det bara är nu det är och så råkar man missa liksom! Hehe. Maken klagar inte i alla fall ;)

Nej hoppas! Får köra idag och imorn!! Stickan är ju faktiskt inte heeelt positiv än ser det ut som :) haha låter bra ju! Bara att köra nu
  • oONinniOo
    SaraochLion skrev 2017-07-13 19:25:12 följande:

8 dagar till BIM. Hur länge har ni kvar? Några som tänker testa innan bim?

Ungefär lika långt kvar. Lär säkert inte kunna hålla mig från att testa innan BIM. Troligen blir det ett test redan på söndag, väl medveten om att det kan vara alldeles för tidigt för det att synas. Cool Plussade på ÄL+11/BIM-5 med sonen.
    Försöker med syskon sen januari -17
  • Qem

Cirka två veckor kvar. Tänker alltidför att jag ska invänta bim, hur svårt kan det vara att vänta i två veckor efter äl liksom? Slutar alltid med att jag testar 2-3 dagar innan ändå :D Men jag ska försöka hålla mig. Sist plussade jag svagt på bim+2, så tror inte det är någon idé att testa tidigt egentligen för min del
  • PuLoha

Jag har 7 dagar kvar till BIM. Kommer säkert bli att jag testar tidigare än BIM om jag vågar, så rädd att bli besviken. Har inga symtom som tyder på att jag skulle vara gravid än så länge iaf. Själv då?
  • babyspenat

8 dagar som dig :) vet inte när jag kommer testa. Har köpt cb veckoindikator och då ska man kunna testa fyra dagar innan bim. Så den 17/7. Får se om jag vågar då eller om jag väntar lite till ;) hur kommer du göra?
  • babyspenat
    oONinniOo skrev 2017-07-13 19:42:23 följande:

Ungefär lika långt kvar. Lär säkert inte kunna hålla mig från att testa innan BIM. Troligen blir det ett test redan på söndag, väl medveten om att det kan vara alldeles för tidigt för det att synas. Plussade på ÄL+11/BIM-5 med sonen.

Spännande :) hoppas!
  • SaraochLion

Jag tänker alltid också att jag ska vänta tills dagen efter bim, för att inte bli besviken, men har alltid också jättesvårt för att hålla mig! Jag vet faktiskt inte hur jag ska göra denna gången. Tror jag tänker tvinga mig själv att vänta så länge jag bara kan!

Svar på tråden Oss med BIM 20-30 JULI