Perssonlund skrev 2017-07-27 22:59:15 följande:
Grattis till alla pluss!
Jag själv vågar inte riktigt testa... vet inte exakt vilken dag mensen brukar komma på mer än att det brukar vara 25-27 någon gång. Förra månaden va nog en ägglossningsfri månad.. mensen har krånglat så det senaste så känner mig lite nervös. Det känns som att mensen borde va på g då jag har molandevärk... samtidigt så vaknade jag natten till idag av att jag va kissnödig (vaknar aldrig annars)... plötsligt mkt finnar o börjar ha någon små lustig känsla i brösten... antingen är det väl bara vänta o se eller att göra ett test...
Om jag nu gör ett test. Vilket rekommenderar ni? Kan man ta när som på dygnet?
Min mens har också krånglat lite det senaste, trodde jag skulle behöva kolla upp så att inget var fel, men det gick visst nu ändå. Har också molvärk som enda symtom, så det behöver inte vara kört för dig!! Håller tummarna!
Jag litar mest på de digitala testen iom att man får det så tydligt och slipper spekulera, men har alla gånger tagit billiga tester först för att slippa "slösa". Är det ett otydligt billigt test är det dock skönt att kontrollera med ett digitalt. Jag har kört med billiga testers billigaste test och cb digital. Nu blev det långt ;)