• Cheerful

Oss med BIM 20-30 JULI

Min mens kom denna månaden också, så tänkte att en grupp för oss med bim den 20-30 juli.

Skriv gärna förvantad BIM, ÄL och vilket försök ni är på i första inlägget, och kanske en liten presentation? :)

Jag är 22år och försöker med nummer 1, blir 9e försöket för oss. P-tracker och NC spår äl den 7/7 och BIM 22/7.

Lycka till!

• Svar på tråden Oss med BIM 20-30 JULI
  • Qem
    mican skrev 2017-07-14 20:24:52 följande:

Hade äl den 9 juli, är på äl+5 Och har som mensvärk, ont i magen och kissnödig hela tiden, humöret är skit så vi får se hur det går ???? Vill så gärna ha vårat plus nu efter ett tufft år med ett missfall i vecka 20 + och ett uthavandeskap, två st akut operationer och tagit bort en äggledaren. Många i min närhet har precis berättat att dom väntar barn. Gråter floder, försöker verkligen vara glad men längtar så in i norden att Kina ge min son på 3 år ett syskon ?

Det där låter som en mardröm! Hoppas verkligen det går nu. Håller tummarna för er!
  • Ciconiidae

Jag är på äl+1. Hade väldigt tydlig äl-tecken i flera dgr. Molvärk, stickningar, humörsvägningar och t o m illamående. Nu känner jag mig varm inne i livmoderområdet. Har verkligen fått på känn att det tagit sig så kommer nog bli väldigt besviken om mensen kommer. Försöker att hålla tankarna borta men det är svårt.

• Sere
    Ciconiidae skrev 2017-07-14 23:31:04 följande:

Jag är på äl+1. Hade väldigt tydlig äl-tecken i flera dgr. Molvärk, stickningar, humörsvägningar och t o m illamående. Nu känner jag mig varm inne i livmoderområdet. Har verkligen fått på känn att det tagit sig så kommer nog bli väldigt besviken om mensen kommer. Försöker att hålla tankarna borta men det är svårt.

Jag kände samma. Hade ÄL i tisdags. Hoppet är stort! Hoppas för dig också!! :)
  • Jooosen

Äl+2. Jätte ömma bröstvårtor som har hållt i sig sen ägglossningen. Brukar inte ha ont där men antar att ja inte kan känna tecken redan haha

• SaraochLion

Äl +8 och nu börjar jag känna "nånting" i livmodern. Inga hugg, inget jätteont men jag känner ändå någon sorts "smärta".. ilande? Kan ju vara något helt annat, men hoppas, hoppas! Vet att vi prickade ÄL tack vare Äl test och vi mös både dagen innan och flera dagar efter. Bim om 7 dagar..

• Julibebisen12
    mammatillengrabb skrev 2017-07-15 10:16:42 följande:

Någon som ser ngt på denna Bild?

Ser negativt ut tyvärr.

Typ aå ska de se ut
  • XAHHA92

Julibebisen12: det behöver inte alls se ut som ditt test gjorde :) Finns olika clear blue...

Mammatillengrabb: Vänta två dagar till och testa igen :) Håller tummarna!

Försöker med första sen maj -16
  • mammatillengrabb
    Julibebisen12 skrev 2017-07-15 10:58:02 följande:

Ser negativt ut tyvärr.

Typ aå ska de se ut

det är ett Cb early så ska bara vara ett sträck :)
Svar på tråden Oss med BIM 20-30 JULI