• Cheerful

Oss med BIM 20-30 JULI

Min mens kom denna månaden också, så tänkte att en grupp för oss med bim den 20-30 juli.

Skriv gärna förvantad BIM, ÄL och vilket försök ni är på i första inlägget, och kanske en liten presentation? :)

Jag är 22år och försöker med nummer 1, blir 9e försöket för oss. P-tracker och NC spår äl den 7/7 och BIM 22/7.

Lycka till!

• Svar på tråden Oss med BIM 20-30 JULI
  • babyspenat
    Gravidönskan2017 skrev 2017-07-16 15:18:28 följande:

Jag håller tummarna att vi båda får ett plus snart, och att det inte är vår hjärna som spelar oss ett spratt :)

Eller hur ;) :)
  • babyspenat
    oONinniOo skrev 2017-07-16 16:55:48 följande:

Testar alldeles för tidigt och det igår och i morse var det riktigt svagt. Men det här behöver jag inte vrida och vända på. ÄL+9 är det idag, så nu är det bara hoppas att det ökar som det ska.

Oj, vad spännande! Grattis och lycka till! Vad är det för sorts test? :)
  • babyspenat
    Cheerful skrev 2017-07-16 18:22:08 följande:

Äl+6 och tycker att det känns som jag har ett konstant tryck över tjejmagen, kan ju klart vara inbillning (mest troligt) men hoppet finns där! Tänker nog testa fredag/lördag om jag kan hålla ut så länge.

Tycker dessutom alltid att jag har en ny "craving" varje månad men den är ju uppenbart inbillning (och en bra ursäkt för att göra chokladbollar ;) )

Haha, gott med chokladbollar! :D jag tror jag också kommer testa på lördag nästa vecka (bim+1), om kroppen fortsätter kännas som den gör + om jag kanske känner något mer tecken. Annars väntar jag in mensen eller icke mensen ;) riktigt spännande detta! Håller tummarna för dig!
  • Julibebisen12

familjeliv strular asmycket för mej :(

har startat en sluten grupp på fejan som jag kallar Brudar med klös 

kommer vara sluten och namnet är så för de som inte vill berätta om sina planer ännu. sedan är det lättare att följa varann där när allt går framåt 

www.facebook.com/groups/126467364628297

är en länk iallafall ^^ 

hoppas ni hakar på!!

• SaraochLion

Funderar på att ta ett test på tisdag.
    Då är det äl +11 och BIM -4 vad tror ni? Alldeles för tidigt för att det ska visa något?

• PuLoha
    SaraochLion skrev 2017-07-16 21:00:35 följande:

Funderar på att ta ett test på tisdag.

Då är det äl +11 och BIM -4 vad tror ni? Alldeles för tidigt för att det ska visa något?

Det beror nog på när ägget fäste. Men prova du, är det negativt så är det ju bara vänta någon dag med att testa igen :)
  • oONinniOo
    babyspenat skrev 2017-07-16 19:21:14 följande:

Oj, vad spännande! Grattis och lycka till! Vad är det för sorts test? :)

Tack. Det är en stav från Testlagret. Mäter från samma nivå som deras vanliga stickor.
    Försöker med syskon sen januari -17
  • Sere
    Gravidönskan2017 skrev 2017-07-16 15:24:04 följande:
    Ohh jag beklagar att du fick missfall, håller tummarna att ni lyckats få till det denna gången. Ibland känns symtomen starkare ibland svagare. Det känns som att jag blir galen snart. En sak som skiljer sig från andra månader är att jag varit förstoppad i ca 5 dagar nu. Tagit laxerande utan god effekt. Kan det vara ett symtom?
    Jag googlade - verkar som att förstoppning kan komma både o samband med graviditet och innan mens:/ så det kan va vilket som. Hoppas på det förstnämnda:)
  • Gravidönskan2017
    Sere skrev 2017-07-16 21:32:15 följande:
    Jag googlade - verkar som att förstoppning kan komma både o samband med graviditet och innan mens:/ så det kan va vilket som. Hoppas på det förstnämnda:)
    Ohh hoppas verkligen att förstoppningen beror på graviditet. Brukar annars sköta magen regelbundet nästintill löst. När tycker ni att det är lagom att ta gravtest om jag har beräknad BIM den 22/7?
  • MollyBuz

Hoppar in här jag med. Äl i dagarna nu o bim runt 29-30/7. 4e försöker till barn nummer 4. Fick tiiiidigt missfall förra månaden.

Är 34 år o mannen 37. Tidigare barnen är 11 år, 6.5 år samt 2.5 år

Svar på tråden Oss med BIM 20-30 JULI