• Cheerful

Oss med BIM 20-30 JULI

Min mens kom denna månaden också, så tänkte att en grupp för oss med bim den 20-30 juli.

Skriv gärna förvantad BIM, ÄL och vilket försök ni är på i första inlägget, och kanske en liten presentation? :)

Jag är 22år och försöker med nummer 1, blir 9e försöket för oss. P-tracker och NC spår äl den 7/7 och BIM 22/7.

Lycka till!

• Svar på tråden Oss med BIM 20-30 JULI
  • babyspenat
    Gravidönskan2017 skrev 2017-07-16 12:08:18 följande:

Jag har haft ömma bröst innan också men inte så här tidigt som denna gången. Konstigt nog glömmer man hur man mått föregående månader. Vissa dagar känns det annorlunda vissa inte, kan vara skengravid också :( .. jag tänkte testa mig om någon dag. Testar jag för tidigt och det visar negativt kmr jag bara bli besviken :(

Håller tummarna för dig! Det är också det jag funderar på, om man är skengravid. Fast känns det annorlunda så gör det ju det. Min kropp känns också annorlunda. Hoppas verkligen gör oss båda!
  • babyspenat
    babyspenat skrev 2017-07-16 12:25:35 följande:

Håller tummarna för dig! Det är också det jag funderar på, om man är skengravid. Fast känns det annorlunda så gör det ju det. Min kropp känns också annorlunda. Hoppas verkligen gör oss båda!

*för oss båda ;)
  • Sere
    Gravidönskan2017 skrev 2017-07-15 20:51:51 följande:

Hej alla fina medlemmar på FL! Här har ni en 23 årig tjej som längtar efter en liten bebis. Har försökt bli gravid i mer än ett år nu men inte fått något plus ännu..

Enligt en app skulle jag ha haft ägglossning den 7/7 och beräknad BIM den 22/7. Har den senaste veckan känt mig lite konstig, känner mig konstant varm, svullna/ömma bröst, trötthet samt ibland illamående. Förhoppningsvis är det inte är mensen som är på väg. Vill så gärna ta ett gravtest men känns tidigt :(

Håller tummarna för dig! Låter lovande!
    Jag har också försökt i ett år. Haft ett missfall i våras i vecka 10. Detta är andra försöket sedan dess. BIM 25/7, känns som en evighet tills dess... Tycker också att det känns annorlunda i kroppen mot tidigare månader efter ägglossningen, men är liksom ni andra rädd att det bara är inbillning för att man vill så gärna.
  • Gravidönskan2017
    babyspenat skrev 2017-07-16 12:25:35 följande:

Jag håller tummarna att vi båda får ett plus snart, och att det inte är vår hjärna som spelar oss ett spratt :)
  • Gravidönskan2017
    Sere skrev 2017-07-16 13:14:34 följande:

Håller tummarna för dig! Låter lovande!

Jag har också försökt i ett år. Haft ett missfall i våras i vecka 10. Detta är andra försöket sedan dess. BIM 25/7, känns som en evighet tills dess... Tycker också att det känns annorlunda i kroppen mot tidigare månader efter ägglossningen, men är liksom ni andra rädd att det bara är inbillning för att man vill så gärna.

Ohh jag beklagar att du fick missfall, håller tummarna att ni lyckats få till det denna gången. Ibland känns symtomen starkare ibland svagare. Det känns som att jag blir galen snart. En sak som skiljer sig från andra månader är att jag varit förstoppad i ca 5 dagar nu. Tagit laxerande utan god effekt. Kan det vara ett symtom?
  • Julibebisen12

Om någon behöver äl test ich gravtest har jag lite liggandes.... gick lite fortare än jag trott så dumt om de bara ska ligga XD

• oONinniOo

Testar alldeles för tidigt och det igår och i morse var det riktigt svagt. Men det här behöver jag inte vrida och vända på. ÄL+9 är det idag, så nu är det bara hoppas att det ökar som det ska.

Försöker med syskon sen januari -17
  • PuLoha
    oONinniOo skrev 2017-07-16 16:55:48 följande:

Testar alldeles för tidigt och det igår och i morse var det riktigt svagt. Men det här behöver jag inte vrida och vända på. ÄL+9 är det idag, så nu är det bara hoppas att det ökar som det ska.

Grattis!! :D
  • oONinniOo
    PuLoha skrev 2017-07-16 17:08:20 följande:
    Grattis!! :D
    Tack. Törs dock inte vara glad förrän jag ser ett starkare plus.
    Försöker med syskon sen januari -17
  • Cheerful

Äl+6 och tycker att det känns som jag har ett konstant tryck över tjejmagen, kan ju klart vara inbillning (mest troligt) men hoppet finns där! Tänker nog testa fredag/lördag om jag kan hålla ut så länge.

Tycker dessutom alltid att jag har en ny "craving" varje månad men den är ju uppenbart inbillning (och en bra ursäkt för att göra chokladbollar ;) )

Svar på tråden Oss med BIM 20-30 JULI