• Cheerful

Oss med BIM 20-30 JULI

Min mens kom denna månaden också, så tänkte att en grupp för oss med bim den 20-30 juli.

Skriv gärna förvantad BIM, ÄL och vilket försök ni är på i första inlägget, och kanske en liten presentation? :)

Jag är 22år och försöker med nummer 1, blir 9e försöket för oss. P-tracker och NC spår äl den 7/7 och BIM 22/7.

Lycka till!

• Svar på tråden Oss med BIM 20-30 JULI
  • babyspenat
    leha87 skrev 2017-07-10 20:28:55 följande:

Jag kände av att jag var gravid innan jag testade positivt, alltså innan BIM men jag minns inte exakt när det var i förhållande till äl. Otroligt ömma bröst, så fort man kom åt dom så ville jag gråta typ. Brukade aldrig vara så vid mens. Kände dessutom att det hände saker i tjejmagen som är svårare att förklara. Men tror absolut att alla känner olika, och det finns också de som inte känner något alls. Får se hur det blir andra gången :)

Kommer du ihåg när du testade i förhållande till bim? :) stort lycka till den här gången :) ska bli kul att följa alla i den här tråden, håller tummarna!
  • Hormonkarusellen

Jag har inte haft äl på så himla länge så jag Minns inte vad som är mina symptom och inte... vet inte riktigt heller när BIM är, får olika dag för äl beroende på om jag går på tabletterna jag åt, temp, känningar och app. Förvirrande värre. Men har så ömma bröstvårtor, och ont i magen, har jag förvisso ganska ofta men känner inte igen det här tycker jag. Varierar mellan mensvärk och vad jag närmast kan beskriva som extrem mättnadskänsla. Vaknade inatt och låg vaken tre timmar. Hur knäpp blir man, allt detta försöker jag att inte se som täcken på något annat än att mensen är på g, för så är det ju antagligen, men shit vad man hoppas......

• leha87
    babyspenat skrev 2017-07-10 21:28:00 följande:

Kommer du ihåg när du testade i förhållande till bim? :) stort lycka till den här gången :) ska bli kul att följa alla i den här tråden, håller tummarna!

Det var 4 år sedan så minns inte exakt men runt 2-3 dagar innan om jag minns rätt. Tack detsamma :) längtar så efter ett syskon nu, man är verkligen otålig haha
  • babyspenat
    leha87 skrev 2017-07-11 09:00:03 följande:

Det var 4 år sedan så minns inte exakt men runt 2-3 dagar innan om jag minns rätt. Tack detsamma :) längtar så efter ett syskon nu, man är verkligen otålig haha

Var det ett early-test du använde då? :) åh! Hoppas! Är också otålig, får försöka hålla ut ;)
  • leha87
    babyspenat skrev 2017-07-11 12:24:29 följande:

Var det ett early-test du använde då? :) åh! Hoppas! Är också otålig, får försöka hålla ut ;)

Nä det var det inte, digitalt med veckoindikator :)
  • babyspenat
    leha87 skrev 2017-07-11 14:16:48 följande:

Nä det var det inte, digitalt med veckoindikator :)

Aha :)
  • oONinniOo

ÄL+3/4 och brösten ömmar mer och mer. Har aldrig ömma bröst såhär tidigt. Men verkar ha blivit en rejäl ägglossning också, så kan ju vara därför. Tempen fortsätter gå uppåt, så får se hur denna kurvan kommer se ut sen.

Försöker med syskon sen januari -17
  • PuLoha
    oONinniOo skrev 2017-07-11 19:20:45 följande:

ÄL+3/4 och brösten ömmar mer och mer. Har aldrig ömma bröst såhär tidigt. Men verkar ha blivit en rejäl ägglossning också, så kan ju vara därför. Tempen fortsätter gå uppåt, så får se hur denna kurvan kommer se ut sen.

Spännande!

När har du bim?
  • oONinniOo
    PuLoha skrev 2017-07-11 19:46:28 följande:

Spännande!

När har du bim?

Om min lutealfas ändrats till så som den var innan, så 22:a, annars redan den 20:e.
    Försöker med syskon sen januari -17
  • Chimsi

Attans också.. :(

Ljust ljust blod imorse.. BIM -6

Öm nere i magen.. antar att det är kört. Två missfall sedan december. Dottern som är sju blev på första försöket, så detta testande är nytt för mig och vet inte riktigt vad jag ska känna eller tänka... men det börjar bli jobbigt nu

Svar på tråden Oss med BIM 20-30 JULI