• Nykär15

Vi som försökt få till barn nr 3 i minst ett år utan framgång...

Här samlas vi som försökt under en lång tid att få till barn nr 3 (försökt minst ett år eller mer)...vi peppar och stöttar varandra i kampen om att lyckas nå fram till målet vi alla vill till, ett litet Hjärta

Kände att den gamla tråden innehöll för många nykomlingar som inte vet hur det känns när de plussar efter ett par försök bara...så behövde ett nytt andningshål där vi gamlingar som försökt länge kan samlas. 

2017 ska bli året då vi når målet, eller hur tjejer? 

• Svar på tråden Vi som försökt få till barn nr 3 i minst ett år utan framgång...
  • Nykär15
    FrökenNypon skrev 2017-05-20 20:44:19 följande:

Va mysigt! Skönt för dig!

Har ni berättat för syskonen?

Fick ni gratis nipt eller köpte ni privat? Här kostar det 7000 men det är det ju värt!!

Nej vill ha svar på NIPT innan barnen får veta. Vi betalar privat, 6900 kr
  • Nykär15
    Fick svar på NIPT precis och bebisen är FRISK!!! Hjärta Så otroligt lättad och lycklig att det inte går att beskriva med ord!! Nu kan jag nog börja njuta på riktigt och våga tro på att det nog faktiskt blir en liten kring Lucia Hjärta 
  • FrökenNypon
    Nykär15 skrev 2017-05-29 14:44:40 följande:

Fick svar på NIPT precis och bebisen är FRISK!!!  Så otroligt lättad och lycklig att det inte går att beskriva med ord!! Nu kan jag nog börja njuta på riktigt och våga tro på att det nog faktiskt blir en liten kring Lucia  

Va skönt för er! Njut nu!
  • brennaV

Men så skönt. Stort grattis och njut nu <3

Nykär15 skrev 2017-05-29 14:44:40 följande:

Fick svar på NIPT precis och bebisen är FRISK!!!  Så otroligt lättad och lycklig att det inte går att beskriva med ord!! Nu kan jag nog börja njuta på riktigt och våga tro på att det nog faktiskt blir en liten kring Lucia  

• Nykär15
    FrökenNypon skrev 2017-05-29 22:16:22 följande:

Va skönt för er! Njut nu!

brennaV skrev 2017-05-30 06:47:12 följande:

Men så skönt. Stort grattis och njut nu <3

Ja helt fantastiskt! Så lättad!
  • FrökenNypon

Hur går det för er?!

Bara jag kvar som inte blir på tjocken?!?

Jag har Äl idag och hoppas och vill verkligen på positivt besked i juni!!

Är ganska hoppfull ändå eftersom de inte såg nått fel med mig el min man på testerna.

Och jag menar. Rent statistiskt borde det va vår tur nu! Efter 1,5 år!! ;)

• brennaV

Jag är kvar....

FrökenNypon skrev 2017-06-07 13:46:53 följande:

Hur går det för er?!

Är ganska hoppfull ändå eftersom de inte såg nått fel med mig el min man på testerna.

• Nykär15

Hur går det för er?!

Håller tummarna, när man minst anar det så dyker det andra strecket upp på stickan Hjärta hoppas innerligt att det är dags för er nu! Önskar att alla i tråden får lyckan att bli gravida!

När man väl är det så hankar man sig fram en dag i taget...det är svårt att slappna av som med de tidigare när man har ett tungt bagage...nu har vi börjat berätta för omgivningen och då blir det så himla stort helt plötsligt, innan var det vår lilla hemlighet som vi kunde vårda ensamma om...

• Orkide

Hur går det för er?!

Också kvar. Försök typ 30...
  • brennaV

Blir försök 4 nu i juni efter senaste missfallet som var i slutet på mars. Har gjort utredning men hittar inget fel. Så bara tuta och köra vidare...

Svar på tråden Vi som försökt få till barn nr 3 i minst ett år utan framgång...