• Nykär15

Vi som försökt få till barn nr 3 i minst ett år utan framgång...

Här samlas vi som försökt under en lång tid att få till barn nr 3 (försökt minst ett år eller mer)...vi peppar och stöttar varandra i kampen om att lyckas nå fram till målet vi alla vill till, ett litet Hjärta

Kände att den gamla tråden innehöll för många nykomlingar som inte vet hur det känns när de plussar efter ett par försök bara...så behövde ett nytt andningshål där vi gamlingar som försökt länge kan samlas. 

2017 ska bli året då vi når målet, eller hur tjejer? 

• Svar på tråden Vi som försökt få till barn nr 3 i minst ett år utan framgång...
  • Orkide
    Nykär15 skrev 2017-05-02 14:10:29 följande:
    Nedräkning för dig nu då, fick ni prickat ÄL bra? 
    Jodå men däremot slog förkylning till och jag har varit tvungen att ta ipren vid 2-3 tillfällen

Lycka till idag!!
  • Nykär15
    Orkide skrev 2017-05-03 07:08:07 följande:
    Jodå men däremot slog förkylning till och jag har varit tvungen att ta ipren vid 2-3 tillfällen

Lycka till idag!!

Jag läste någonstans att förkylning kunde vara bra, att kroppen då hade lättare att ta emot ett ägg. Men däremot ska man ju inte ta Ipren om man vill bli gravid, håll dig till Alvedon eller Panodil. 

Psst...det är i morgon jag ska dit! Så än kan jag andas. Påbörjade v 9 idag Hjärta

• Orkide
    Nykär15 skrev 2017-05-03 07:31:22 följande:

Jag läste någonstans att förkylning kunde vara bra, att kroppen då hade lättare att ta emot ett ägg. Men däremot ska man ju inte ta Ipren om man vill bli gravid, håll dig till Alvedon eller Panodil. 

Psst...det är i morgon jag ska dit! Så än kan jag andas. Påbörjade v 9 idag Hjärta

Alvedon funkade inte så var tvungen att ta ipren för att fungera
  • Nykär15
    Orkide skrev 2017-05-03 11:32:34 följande:
    Alvedon funkade inte så var tvungen att ta ipren för att fungera
    Ja inte mycket att göra då...och du visste säkert redan om den infon Flört hoppas du mår bättre snart!
  • Nykär15

Perfekt litet gryn med tickande hjärta, mätte 15,2 mm = 8+1, stämmer prick på dagen! Sååå lättad!! NIPT inkl UL om 2 veckor.

• brennaV

Hurra vad skönt!! Stort grattis <3

Nykär15 skrev 2017-05-04 12:55:15 följande:

Perfekt litet gryn med tickande hjärta, mätte 15,2 mm = 8+1, stämmer prick på dagen! Sååå lättad!! NIPT inkl UL om 2 veckor.

• Nykär15
    brennaV skrev 2017-05-04 13:02:39 följande:

Hurra vad skönt!! Stort grattis <3

Ja galet skönt, var så nervös innan...
  • FrökenNypon
    Nykär15 skrev 2017-05-04 12:55:15 följande:

Va härligt! Grattis igen! :)
Svar på tråden Vi som försökt få till barn nr 3 i minst ett år utan framgång...