• Nykär15

Vi som försökt få till barn nr 3 i minst ett år utan framgång...

Här samlas vi som försökt under en lång tid att få till barn nr 3 (försökt minst ett år eller mer)...vi peppar och stöttar varandra i kampen om att lyckas nå fram till målet vi alla vill till, ett litet Hjärta

Kände att den gamla tråden innehöll för många nykomlingar som inte vet hur det känns när de plussar efter ett par försök bara...så behövde ett nytt andningshål där vi gamlingar som försökt länge kan samlas. 

2017 ska bli året då vi når målet, eller hur tjejer? 

• Svar på tråden Vi som försökt få till barn nr 3 i minst ett år utan framgång...
  • Orkide

Ja med mina två år så platsar jag nog också här. Mens kommer i slutet av veckan. Vilken dag är du på?

• Nykär15

Du är såååå välkommen hit :)

Jag är på CD3, andra dagen med Bemfola-sprutor.

Du närmar dig BIM om jag inte minns fel?

• Orkide
    Nykär15 skrev 2017-02-13 17:47:24 följande:

Du är såååå välkommen hit :)

Jag är på CD3, andra dagen med Bemfola-sprutor.

Du närmar dig BIM om jag inte minns fel?

Ja mensen dyker upp mellan torsdag o lördag
  • Nykär15
    Orkide skrev 2017-02-13 18:46:42 följande:

Ja mensen dyker upp mellan torsdag o lördag

Hoppas den INTE dyker upp :)

Jag ska kolla äggen nästa onsdag, intressant om de kommer utvecklas lika bra som med Letrozole
  • vinterbebis12

Hej, jag hänger gärna på tråden. Vi gör en IVF med målet att få ett 3e barn. Nästa steg är en insättning av ett fryst embryo i april men följer gärna era försök fram till dess.

• vinterbebis12

Glömde skriva att vi varit oskyddade i mer än ett år och gjort två misslyckade IVF-försök senaste halvåret.

• Anonym (Giraffen)

Vi försöker med en 3:a. Kört oskyddat i 5 1/2 år nu utan ett enda plus på stickan. Står i kö för utredning.

• FrökenNypon

Hänger på här med... skönt med egen tråd för oss sega :)

Herregud nu är vi uppe i 1 år 4 mån sv försök. Trodde aldrig det skulke va så här då de andra blivit till direkt..

Väntar på tid till fert klinik efter vi lämnat våra prov i slutet av jan..

mitt hopp är just nu inte stort..

men äl till helgen så jag laddar upp..;)

• Orkide
    Nykär15 skrev 2017-02-13 20:15:08 följande:
    Hoppas den INTE dyker upp :)

Jag ska kolla äggen nästa onsdag, intressant om de kommer utvecklas lika bra som med Letrozole
    Ja det blir ju kul att se
  • Orkide
    vinterbebis12 skrev 2017-02-13 20:26:10 följande:

Hej, jag hänger gärna på tråden. Vi gör en IVF med målet att få ett 3e barn. Nästa steg är en insättning av ett fryst embryo i april men följer gärna era försök fram till dess.

Hur kom ni fram till att påbörja ivf, hade ni provat annat innan?
Svar på tråden Vi som försökt få till barn nr 3 i minst ett år utan framgång...