• Nykär15

Vi som försökt få till barn nr 3 i minst ett år utan framgång...

Här samlas vi som försökt under en lång tid att få till barn nr 3 (försökt minst ett år eller mer)...vi peppar och stöttar varandra i kampen om att lyckas nå fram till målet vi alla vill till, ett litet Hjärta

Kände att den gamla tråden innehöll för många nykomlingar som inte vet hur det känns när de plussar efter ett par försök bara...så behövde ett nytt andningshål där vi gamlingar som försökt länge kan samlas. 

2017 ska bli året då vi når målet, eller hur tjejer? 

• Svar på tråden Vi som försökt få till barn nr 3 i minst ett år utan framgång...
  • Anonym (bag)

Nja, jag fick svar på min fråga. Tack :)

Men förstår inte hela ditt resonemang hur du tänker. Men det är ok, jag flrstod det mesta!

• Nykär15
    FrökenNypon skrev 2017-04-30 08:24:43 följande:

Ja kan tänka mig att det blir dyrt...

tror inte vi kommer få så mkt hjälp av landstinget här heller om provsvaren är dåliga. Eftersom vi redan har två ungar :)

Men det ska iallafall bli skönt och se Om och Vad det är som kan va fel.. så får vi besluta efter det om det är slutkämpat eller inte....

hejja på orkide!

Vi skulle få hjälp med prover först om vi fick ett missfall till..,kul inställning och inget man vill vänta på när man är 40. Så gick privat ist.

Mycket kan man ju göra något åt, skönt få veta iaf.
  • brennaV

Idag kom mensen, på dag 10- 11 efter ägglossningen. Har aldrig haft kortare än 14 dagar lutefas så det måste vara att kroppen blivit helt fuckad efter mina missfall..

• Nykär15
    brennaV skrev 2017-05-01 16:13:41 följande:

Idag kom mensen, på dag 10- 11 efter ägglossningen. Har aldrig haft kortare än 14 dagar lutefas så det måste vara att kroppen blivit helt fuckad efter mina missfall..

Usch vad tråkigt, min cykel blev knas efter MA :/
  • Orkide
    brennaV skrev 2017-05-01 16:13:41 följande:

Trist
  • Nykär15
    Orkide skrev 2017-04-29 12:19:20 följande:
    Näe bläe fy vad trist!!! Kram!!

Här fick jag glad gubbe på ät test så när barnen lagt sig ikväll så vet vi vad vi ska göra hehe.
    Nedräkning för dig nu då, fick ni prickat ÄL bra? 
  • Nykär15

Här närmar sig VUL och jag är livrädd...i övermorgon. Vill bara bromsa, men behöver ju samtidigt få veta...så måste ju gå dit, men är rädd för att jag inte kommer kunna andas alternativt bara börja gråta....

• brennaV

Åh, det kommer gå bra <3 du får uppdatera oss när du vet.

Hur länge var dit cykel knasig efter ma? Detta var ju mitt tredje ma på raken och så himla konstigt har det inte varit

Nykär15 skrev 2017-05-02 14:11:21 följande:

Här närmar sig VUL och jag är livrädd...i övermorgon. Vill bara bromsa, men behöver ju samtidigt få veta...så måste ju gå dit, men är rädd för att jag inte kommer kunna andas alternativt bara börja gråta....

• kvinna29årskåne

Jobbig vecka med blandade känslor. På torsdag är det dags för ett inledande samtal om utredning. Är så sjukt nervös. Det jag är mest orolig för ät att de ska säga att jag har för högt bmi så att jag inte får påbörja en utredning. ????????

• Nykär15
    brennaV skrev 2017-05-02 15:09:58 följande:

Åh, det kommer gå bra <3 du får uppdatera oss när du vet.

Hur länge var dit cykel knasig efter ma? Detta var ju mitt tredje ma på raken och så himla konstigt har det inte varit

Den var knas i 4 cykler, sen fick jag Letrozol för att normalisera och då blev den som vanligt igen. Även nu sista när jag inte tog nån stimulering och blev gravid, då kom äl på CD13
    kvinna29årskåne skrev 2017-05-02 16:33:18 följande:

Jobbig vecka med blandade känslor. På torsdag är det dags för ett inledande samtal om utredning. Är så sjukt nervös. Det jag är mest orolig för ät att de ska säga att jag har för högt bmi så att jag inte får påbörja en utredning. ????????

Håller tummarna att det ska gå bra <3
Svar på tråden Vi som försökt få till barn nr 3 i minst ett år utan framgång...