BF 1-15 Juli
Hej tjejer, tänkte att de som vill vara med i en lite mindre grupp kunde haka på här :)
Hej tjejer, tänkte att de som vill vara med i en lite mindre grupp kunde haka på här :)
Var det en säng med jul på.?...tycker jag är smidigt...ska ha en med jul eftersom den kommer flyttas mkt mellan rummen
Sitter just nu de sista 15 min av min glukosbelastning.
Alla värdena är bra i övrigt och mitt SF mått är mitt på mitten.
Hon sa idag också att både jag och bebis är rh- så ingen spruta, annars skulle jag tydligen fått det idag, haha.
Sen ska jag äta frukost och sooova!
Och förhoppningsvis hinna välja garn och fixa varp till nästa väv :)
Lite is good!
:) var typ på väg att avbeställa den i måndags och beställa samma till lite högre pris från annat ställe :) men då kom fakturan äntligen!
Har inget bra svar kring ork, hade tagit på mig mkt innan bebis var i magen, men jag är väldigt pigg än så länge och utan större krämpor.
Jättebra att pappan följer med nästa gång och stöttar dig!
Ja, men såklart. Det tänkte jag ju inte på.
Men visst! Vi beställde våran med terränghjul eftersom vi bor i Hälsingland så hoppas den rullar fint här:)
Ja shit så är det ju! Tänk vad tiden har gått, hihi.
Så skönt att slippa ha den där nygravid oron nu.
Sover sämre och magen är mer ivägen nu. Kan inte sitta rakt upp och ner. Antingen måste benen säras eller så får jag sitta mer tillbakalutad.
Men känns verkligen som man ligger och snurrar om nätterna men ändå känns det ok på dagen. Typ, haha.
Ja den hade hjul :) vi ska ha vår i sovrummet men ska få en vagga på hjul som vi kan rulla runt med på nedervåningen. Sjukt nimt ju!
Men det ör skönt att du är pigg:) vissa trivs ju också med att ha många bollar igång:) ja eller han är med varje gång men vart liks ställd som jag. Och vi hade inte pratat ihop oss helt så han visste inte vart han skulle trycka, men nu vet han:)Jag tror den kommer funka kanon! Här går vi mycket på skoterspår/ sjön/oplogade vägar. och har snö 9 månader så då vågade ja ej chansa:)
Hälsingland är ju så fint! Har bott i både Bollnäs och järvsö :)Jag kan sitta som jag vill, men ligga däremot är det värre med. Förstår inte hur man ska hitta sköna ställningar att sova i i så många veckor till! Fler och fler kuddar flyttar in i sängen haha. Snart får gubben byta säng för att få platd haha
Är det sant?! Haha! Jag bor just nu i Järvsö. Flyttade hit i slutet av oktober:)
Vad coolt! Jag bodde där för typ 14 år sedan haha. När jag var ung:) fanns/finns en camping efter huvudgatan, och mitt emot den bodde jag:) det är så vackert där! Lärde mig åka bräda:) hur trivs du där? Kommer du därifrån i början eller är det bara en slump att du hamnade där?:)
Läser om terränghjul och hoppas våran kommer funka bra i just det. Vi är mkt ute i skog och mark så vi har behovet trots att flertalet vintrar här är mkt snöfattig.
Idag gick jag in i v29 och de här byxorna som funkade bra i fredags känns väldigt trånga idag. Vet inte om jag har fler lite större förutom de jag la i tvättkorgen igår så vilken dag som helst lär det bli mammajeansen. Hade inte på mig dem på 28+0 fotot förra gången men dom var nog på på 30+0 fotot. Passar på att lägga upp foton tagna alldeles nyss.
ass
Jag bor i huset som en gång varit rörbutik. Nån rörmokarfirma som höll till här, haha! Du kanske vet?
Om det är i det stora, röda huset du menar, med tre våningar, så är det det huset min kompis precis köpt. Gud vad roligt!
Jag trivs jättebra men saknar storstaden ibland eftersom jag är rätt rastlös av mig och kan sakna pulsen. Men jag har familjen här eftersom jag kommer från Ljusdal ursprungligen och sambon är från Järvsö. Det var därför det blev flytt hit haha:D